Christian Thork Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Har ikke alle 16 åringer en rigg som jeg har? Trodde det var standard. ^^ J/K Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Bare vent, det kommer nok et "hvor mye tror dere jeg får for en 5960x klokket til såå mye ved såå lite volt"-når han ser at alle andre sitter med en broadwell X. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Kommer jo ann på hvor mye man får. Får man en grei slump og mangler bare et par-tre tusen så er det ikke altfor mye. Men kommer nok ikke til å skje, båtplass og bensin er dyrt. Skulle vært rik. Kjøpt nytt, satt gml til folding. ^^ Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Prioriter Litt, selg båten tvert. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Ain`t happening ^^ Kjøpte den jo for en grunn da! Har tilogmed fått den til å øke noen lapper i verdi. Jeg får garantert mer for den om jeg skal selge den enn det jeg betalte. Men glemte båtlappen au, koster spenn.. Får evt droppe båtplass ^^ #Trengerjobb 6960X med 10 kjerner høres nais ut da Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Du sitter sikkert med forran datan til sommeren enn oppi båten Men ja, 10 kjerner høres digg ut Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Hahah Pc + saltvann = total disaster Utdanning først, så kan jeg nok oppgradere årlig Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Er vel ingen spill ute i dag som skalerer noe særlig over 8 kjerner / 16 tråder som 5950X har. Det vi trenger er en ny CPU som har høyere IPC enn det 5960X har, og der leverer vel Broadwell-E ca 5% bedre. Cannonlake-E kan bli mer interessant tror jeg, men den kommer vel ikke før i 2018? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Er vel ingen spill ute i dag som skalerer noe særlig over 8 kjerner / 16 tråder som 5950X har. Det vi trenger er en ny CPU som har høyere IPC enn det 5960X har, og der leverer vel Broadwell-E ca 5% bedre. Cannonlake-E kan bli mer interessant tror jeg, men den kommer vel ikke før i 2018? Du har rett. Er helt bortkastet sånnsett. fra 5820K til 5960X fikk jeg flere lanes og 2 kjerner ekstra. Tviler på jeg kommer til å merke forskjell på 6960X og 5960X. Blir nok å ha dette systemet noen år og heller oppgradere GPU etterhvert som de dauer/blir utdatert. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Tviler på at du hadde den store reelle forskjellen ifra 5820 og 5960 også Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Eg merket stor forskjell fra 2500k til 5820k. Tviler veldig på at eg ville merket noe forskjell opp til 8 eller 10 kjerner. Noen som vet om det kommer et nytt brikkesett til 2011-3? Eller blir det fortsatt X99 framover? Må ha meg nytt hk etterhvert. Men usikker på om eg skal handle nå eller vente. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Sånn rein tipping, så tror jeg det blir X99 fortsatt, Intel har vel pleid å levere en refresh til alle brikkesettene? Ellers så er det jo lov å håpe på noe nytt her også selvsagt. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Må ha meg nytt hk etterhvert. Men usikker på om eg skal handle nå eller vente. Har ett ASRock X99 OC Formula 3.1 /m Bitspower Thor ASRIX99 blokk hvis det kunne friste Denne blokka dekker CPU, MOSFET og sørbro (mener jeg det er..). Du kan se bilde i post 11259 her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1217312&page=563 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Sånn rein tipping, så tror jeg det blir X99 fortsatt, Intel har vel pleid å levere en refresh til alle brikkesettene? Ellers så er det jo lov å håpe på noe nytt her også selvsagt. Trenger ikke tippe. 6950X kan brukes på X99 kort med BIOS update. Er Skylake-E som krever nytt hovedkort. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Må ha meg nytt hk etterhvert. Men usikker på om eg skal handle nå eller vente. Har ett ASRock X99 OC Formula 3.1 /m Bitspower Thor ASRIX99 blokk hvis det kunne friste Denne blokka dekker CPU, MOSFET og sørbro (mener jeg det er..). Du kan se bilde i post 11259 her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1217312&page=563 Fint det men har ikke vannkjøling etter pumpa på swiftech settet røyk.. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Har en D5 X-RES til overs også hvis du trenger. Haha .. Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Christian: gjør som meg få far til å betale litt m bil (båt) og litt bensin. Har vell allerede sprengt 3 motorer :/ Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Når han ikke lenger er i arbeid pga manglende jobber ute på nordsjøen så tviler jeg på at det er mulig.. Er ikke enebarn heller, har 5 andre søsken Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 (endret) Er det meg det kanskje? Jeg har Rampage 5 Extreme i R5 ja. Trangt og måtte ta ut et par gummiforinger. Ikke optimalt, men det er plass Redigert: Hvor det er hjerterom er det husrom! Så lenge det er plass så Fant ett rimeligere alternativ https://www.komplett.no/product/844957/datautstyr/hovedkort/intel-socket/msi-x99a-xpower-ac-socket-2011-3#med god plass mellom kortene, så det var ett slikt som ble bestilt. Fryktet at hovedkortet ikke passet og det gjorde det jo selvfølgelig ikke. Fjernet de gummiforingene men kortet tok borti den kanten der det skrår opp til gummiforingene. Da begynte jeg med baufilen Skulle fjerne hele området mellom gummiforingene. Næ, forstod at det kom til å ta lenger tid en jeg var villig til å bruke så jeg tok det med i garasjen å kjørte vinkelsliperen istedet Måtte fjerne mer også. Kjørte slipern hele veien helt ut i hjørnene. Skal en ha gummiforing som passer nå må en vel på byggmakker eller lignende Hva skal en med gummi når en kan lirke seg rundt hullet? Endret 15. desember 2015 av FranZe Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Når han ikke lenger er i arbeid pga manglende jobber ute på nordsjøen så tviler jeg på at det er mulig.. Er ikke enebarn heller, har 5 andre søsken Hvorav 3 er voksne menmem, skjønner poenget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå