bshagen Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 (endret) Gi det til meg Det kan jeg, og det til en god pris. Du mangler bare en god CPU Jeg veit, må få meg en X. Men føler det nærmer seg Broadwell nå, så får vel hoppe på en slik en tenker jeg. Endret 28. november 2015 av bshagen Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Gi det til meg Det kan jeg, og det til en god pris. Du mangler bare en god CPU Jeg veit, må få meg en X. Men føler det nærmer seg Broadwell nå, så får vel hoppe på en slik en tenker jeg. Du får ta en time overtid så har du den 10 (eller 12 kjernen, husker ikke hva det var ) Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Gi det til meg Det kan jeg, og det til en god pris. Du mangler bare en god CPU Jeg veit, må få meg en X. Men føler det nærmer seg Broadwell nå, så får vel hoppe på en slik en tenker jeg. Du får ta en time overtid så har du den 10 (eller 12 kjernen, husker ikke hva det var ) Må nok ha en full dag da i så fall, det var da alvorlig til overtidsbetalt du tror jeg har også da? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Vi har jo sett den fete bilen din så spenn er nok ikke et problem for deg Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 (endret) Vi har jo sett den fete bilen din så spenn er nok ikke et problem for deg Trukke det er så mange som har sett den, heldigvis. Kanke dere gå å mobbe War a, jeg er jo blakk. Endret 28. november 2015 av bshagen Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 (endret) Blakk, den var dagens, du blir ikke blakk før du får kjøpt deg drømmehuset ditt Dessuten, du må kanskje ha en dag, en ussel snekker må jo selge ræva si ska en tjene en sånn sum på en dag Endret 28. november 2015 av Trondz1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Blakk, den var dagens, du blir ikke blakk før du får kjøpt deg drømmehuset ditt Dessuten, du må kanskje ha en dag, en ussel snekker må jo selge ræva si ska en tjene en sånn sum på en dag Den ræva kan da ikke være mye verdt? Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Lettere og få solgt om man ikke overpriser. Men var faktisk inne på tanken om kortet ditt nå i helga, men økonomen i huset har begynt med julehandel, så da gikk jo det dritt 1 Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 (endret) Har klart å bøye den ene pinnen til usb 3 kontakten, noen som har et godt tips til hvordan og fikse det? (Den helt nede i venstre hjørne) Edit: Fikk brekt den av :/ Har det mye betydning eller vil den fortsatt fungere fint? Endret 30. november 2015 av Bjonness406 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Sjekk manualen din, er vel en oversikt der over alle headers. Er du heldig så er det en dummy Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Sjekk manualen din, er vel en oversikt der over alle headers. Er du heldig så er det en dummy Det er en "IntA_P1_D+", hva har det og si? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Kan jeg spørre hvordan du klarte det? Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Kan jeg spørre hvordan du klarte det? Skulle sette den inn, men så fikk jeg dyttet på den når jeg satte den inn, og den bøyde seg da.Når jeg prøvde å sette den på plass igjen, og klemme den rett så var den blitt så svak at den bare datt rett av Jaja, håper den fungerer fortsatt, lurer bare på hvor mye det har å si. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Sjekk manualen din, er vel en oversikt der over alle headers. Er du heldig så er det en dummy Det er en "IntA_P1_D+", hva har det og si? Kikk her - side 9. Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Sjekk manualen din, er vel en oversikt der over alle headers. Er du heldig så er det en dummy Det er en "IntA_P1_D+", hva har det og si? Kikk her - side 9. Sa meg desv ikke så mye, hva vil det si i praksis? Burde jeg bytte til den andre USB 3 slotten eller vil jeg kun miste litt ytelse ved veldig høye hastigheter? Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 (endret) I verste fall vil ikke den ene porten fungere? Hverken USB 2.0 eller 3.0. Men i tillegg til port to har du jo noen bak også da. Er det krise og du absolutt må ha flere lett tilgjengelige usb-porter går det kanskje med en hub av noe slag? Eventuelt om det finnes pci-ekspansjonskort? Sa meg desv ikke så mye, hva vil det si i praksis? Burde jeg bytte til den andre USB 3 slotten eller vil jeg kun miste litt ytelse ved veldig høye hastigheter? Det kommer an på hva du kobler til? Men det er mulig den ikke vil fungere i heletatt. Den andre porten vil fungere som vanlig. Endret 30. november 2015 av Knutgrus Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 I verste fall vil ikke den ene porten fungere? Hverken USB 2.0 eller 3.0. Men i tillegg til port to har du jo noen bak også da. Er det krise og du absolutt må ha flere lett tilgjengelige usb-porter går det kanskje med en hub av noe slag? Eventuelt om det finnes pci-ekspansjonskort? Så den ene porten vil kanskje ikke fungere? Hmmmmm..... Før se om jeg flytter den, har 2 stk på hovedkortet Hvis begge portene fungerer, hvordan kan jeg teste om hastigheten? (Har samme hovedkort som deg, RVE) Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Så den ene porten vil kanskje ikke fungere? Hmmmmm..... Før se om jeg flytter den, har 2 stk på hovedkortet Hvis begge portene fungerer, hvordan kan jeg teste om hastigheten? (Har samme hovedkort som deg, RVE) Du, jeg er ikke 100% sikker. Men jeg tror vi missforstår hverandre En header går til 2 porter. På denne headeren vil kun én av de to USB 3.0-portene fungere. Jeg husker ikke helt layout på RVE jeg Men er det en header til, så er det jo bare å bruke den isteden! Lykke til! Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Gikk det fint Bjonness? Fikk tunt ned vccin bittelitt, alt hjelper jo. ^^ etter et 1.91V uhell for noen mnd siden så trenger cpu ca 20mv mer nå enn før, men alt vell. 1.211V er jo forsatt ganske greit. Hva ligger deres Cpu temp på under 100% last? Etter å ha foldet nacl siden kl 7 idag så er den på alt ifra 58-64¤C på cores, og 64¤C på package. Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Gikk det fint Bjonness? Glemte å teste det, skiftet bare til det andre slottet Kan sjekke i løpet av uken, hadde egentlig vært greit å vite. Gir beskjed da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå