Gå til innhold

Haswell 5xxx-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Treffer dere an rar vegg med spenningen her? :p

Jeg kan game i timevis på 1.3V 4.7Ghz, men å få den realbench stabil krever 1.350V-ish.

Jeg lurer også på om SSD`en min holder på å ta kvelden, siste mnd`ene tar det ekstra lang tid å boote windows så vurderer å installere win8.1 pro på Evo ssd`en og sjekke oc igjen. WIn10 er ok, men har flere problemer mer det som er en pain in da ass :p

Lenke til kommentar

Gaming =/= realbench :)

SSDtrøbbel oppi alt? Min første 5 år gamle holder koken enda den såvidt jeg vet. Men de vil vel ikke feile på samme måte som snurredisker? Altså man får ingen varsel før noe ryker?

Du har ikke tukla for mye med bus-hz da? :D

Kjører den på 100mhz aka stock. Jeg skal installere windows 8.1 og teste, SS på Ocn har endel problemer med win10 stabilitet vs 8.1 så skal kjøre 1.3V :p

Den er en eks folde disk så har sikkert stått på 24/7 i et par år før jeg fikk den ev en snill sjel:) 

Når dere avslutter realbench, slår maskinen seg av for dere? Skjer med meg plagsomt, testet stock også :p

Men ellers så funker riggen fint tro det eller ei, alt annet en slikt funker bra og ingen crash. Kjører 4.7Ghz 1.300V/4.0Ghz 1.100V/ Vccin 1.950 llv 8 :p

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Haha. Det var en periode du postet unødvendig mye, så jeg kan ikke si at det føles helt tilfeldig :p

Du har blitt mye flinkere derimot!

Hehe, Så litt tilbake ja ^^

Ble dog banna pga jeg svarte på en kommentar som ble slengt til meg, og det å si at det var tragisk er tydeligvis personangrep og flamming gitt.. ._.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...