Nødstopp Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Noen som har noen anelse om når Asus X99-E WS kommer i butikkene her til lands? Det har visst kommet på salg flere steder i USA, men er utsolgt de fleste steder ser det ut til. Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Kjenner jeg gleder meg å komme hjem fra spaniaferie for å teste R5E og 5960x som ligger å venter på posten Det ligger visst et x99 soc force der også Det blir nok 1.5v+ på crucial 2133 brikkene til g.skill brikkene kommer. Hvis crucialbrikkene ikkje vil 3000mhz, så Skal de G Skill 3000Mhz i bestilling... http://www.techpowerup.com/204870/g-skill-releases-worlds-fastest-ddr4-3333-mhz-memory.html 699 dorrar for 16gb ? Billig. Noe for det, mister ValueRAM ! jeg har i hvert fall DDR4 og 5960X.. du sitter på budsjettrigg! Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Noen som har noen anelse om når Asus X99-E WS kommer i butikkene her til lands? Det har visst kommet på salg flere steder i USA, men er utsolgt de fleste steder ser det ut til. kjører på dette nå: http://www.asrock.com/mb/Intel/X99%20WS/ kongekort! meget fornøyd. Lenke til kommentar
War Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Er det det siste pci-e-sporet som er 1 PCIe 2.0 x16 ? Siste sporet er jo alltid raidkort-sporet og kan ikke ha noe dårligere der Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Noen som har noen anelse om når Asus X99-E WS kommer i butikkene her til lands? Det har visst kommet på salg flere steder i USA, men er utsolgt de fleste steder ser det ut til. kjører på dette nå: http://www.asrock.com/mb/Intel/X99%20WS/ kongekort! meget fornøyd. Har sett på det også, og det virker slettes ikke som et dårlig valg, men jeg liker Asus-kortet litt for godt. Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Er det det siste pci-e-sporet som er 1 PCIe 2.0 x16 ? Siste sporet er jo alltid raidkort-sporet og kan ikke ha noe dårligere der slot 3 eller 5 er PCI-EX 2.0 1, 2 4 og 6 er 4-Way løsningen og full 3.0 Lenke til kommentar
War Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Ikke frist meg, prøver å holde meg til etter nyttår så selvangivelsen blir penere i forbindelse med huskjøp Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Nye skjermkort blir knall, men tar alltid lang tid med vannblokker - og det er kanskje lurt å gå for classified varianter med en gang, husker 780 klokket knallbra. Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 lol.. til og med GTX 750TI fungerer jo OK. kjører med GTX750TI Strix fra ASUS i påvente av nye kort.. (uten PCI-Express strøm.. haha..) 1080P med medium settings gir masse FPS i BF4.. GTX980 kommer til å yte meeget godt uansett - vedder jeg 100 spenn på Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Nye skjermkort blir knall, men tar alltid lang tid med vannblokker - og det er kanskje lurt å gå for classified varianter med en gang, husker 780 klokket knallbra.Vannblokker fra EK trenger man nå ikkje vente lenge på. Vente lenge var i gamledager Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Nye skjermkort blir knall, men tar alltid lang tid med vannblokker - og det er kanskje lurt å gå for classified varianter med en gang, husker 780 klokket knallbra.Vannblokker fra EK trenger man nå ikkje vente lenge på. Vente lenge var i gamledager Sant det Blir flott, digg med noe nytt. Bør vel egentlig kvitte meg med 780 nå, før lansering slik som DP har gjort. Men er tiltak med vannblokker og loop og faen. Netonnet påstår å ha Rampage inne nå igjen, min er ennå ikke sendt derfra : LINK Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Nye skjermkort blir knall, men tar alltid lang tid med vannblokker - og det er kanskje lurt å gå for classified varianter med en gang, husker 780 klokket knallbra. Vannblokker fra EK trenger man nå ikkje vente lenge på. Vente lenge var i gamledager Sant det Blir flott, digg med noe nytt. Bør vel egentlig kvitte meg med 780 nå, før lansering slik som DP har gjort. Men er tiltak med vannblokker og loop og faen. Netonnet påstår å ha Rampage inne nå igjen, min er ennå ikke sendt derfra : LINK Det er derfor man har hurtigkoplinger, slik at bytting av hardware blir en smal sak Lenke til kommentar
War Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 (endret) Man bytter ikke ut #dere = troll Man bygger ny og ny pc. Er hurtigkoplingene like lekasje"sikre"? Endret 4. september 2014 av War Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 (endret) Man bytter ikke ut #dere = troll Man bygger ny og ny pc. Er hurtigkoplingene like lekasje"sikre"? Ja. Like sikre som i industri. http://techbay.no/category.html/hurtigkoblinger-qd3-serien Endret 4. september 2014 av Nizzen Lenke til kommentar
War Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Det er det eneste jeg har brukt før og det lakk ikke en dråpe. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 QD32 serien er som Nizzen nevner, helt topp. Litt dyrt, men verdt hver krone. SKikkelig kvalitet rett gjennom, og ja jeg har hatt minst 3 andre merker som SUGDE. Men så var de rimeligere også. Hvem sparer vel på nipler? Lenke til kommentar
War Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Egner de seg til harde akrylrør? Typisk ta av begge ender samtidig? Skal aldri i verden ha slange på nippel med sånn klype på for å holde den på plass^^ Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 slangeklemme ifra biltema sørger for 100% lekkasjefri pc Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Man bytter ikke ut #dere = troll Man bygger ny og ny pc. Er hurtigkoplingene like lekasje"sikre"? Ja. Like sikre som i industri. http://techbay.no/category.html/hurtigkoblinger-qd3-serien Dette må jeg bare ha umiddelbart....Har dere slike på samtlige overganger, også til radiatorer? Er vel mest hensiktsmessig å ha på cpu / gpu? Hva behøver jeg evt? Jeg har 780sli, så trenger 2 hunnplugger og 2 hannplugger, der, og tilsvarende til cpu? Så totalt 4 hunn + 4 hann? Eller misforstår jeg Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Ikke frist meg, prøver å holde meg til etter nyttår så selvangivelsen blir penere i forbindelse med huskjøp lol..? 3k klarer du tror jeg.. haha.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå