Gå til innhold

Haswell 5xxx-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjenner jeg gleder meg å komme hjem fra spaniaferie for å teste R5E og 5960x som ligger å venter på posten :D

Det ligger visst et x99 soc force der også :p

Det blir nok 1.5v+ på crucial 2133 brikkene til g.skill brikkene kommer.

Hvis crucialbrikkene ikkje vil 3000mhz, så Skal de ;)

G Skill 3000Mhz i bestilling...

http://www.techpowerup.com/204870/g-skill-releases-worlds-fastest-ddr4-3333-mhz-memory.html

699 dorrar for 16gb ? Billig. Noe for det, mister ValueRAM !

jeg har i hvert fall DDR4 og 5960X.. du sitter på budsjettrigg!

Lenke til kommentar

Noen som har noen anelse om når Asus X99-E WS kommer i butikkene her til lands? Det har visst kommet på salg flere steder i USA, men er utsolgt de fleste steder ser det ut til.

kjører på dette nå:

http://www.asrock.com/mb/Intel/X99%20WS/

kongekort! meget fornøyd.

Har sett på det også, og det virker slettes ikke som et dårlig valg, men jeg liker Asus-kortet litt for godt. :p

Lenke til kommentar

Nye skjermkort blir knall, men tar alltid lang tid med vannblokker - og det er kanskje lurt å gå for classified varianter med en gang, husker 780 klokket knallbra.

Vannblokker fra EK trenger man nå ikkje vente lenge på. Vente lenge var i gamledager ;)

Sant det :) Blir flott, digg med noe nytt. Bør vel egentlig kvitte meg med 780 nå, før lansering slik som DP har gjort. Men er tiltak med vannblokker og loop og faen.

Netonnet påstår å ha Rampage inne nå igjen, min er ennå ikke sendt derfra : LINK

Lenke til kommentar

Nye skjermkort blir knall, men tar alltid lang tid med vannblokker - og det er kanskje lurt å gå for classified varianter med en gang, husker 780 klokket knallbra.

Vannblokker fra EK trenger man nå ikkje vente lenge på. Vente lenge var i gamledager ;)

Sant det :) Blir flott, digg med noe nytt. Bør vel egentlig kvitte meg med 780 nå, før lansering slik som DP har gjort. Men er tiltak med vannblokker og loop og faen.

Netonnet påstår å ha Rampage inne nå igjen, min er ennå ikke sendt derfra : LINK

Det er derfor man har hurtigkoplinger, slik at bytting av hardware blir en smal sak ;)

Lenke til kommentar

Man bytter ikke ut #dere = troll

Man bygger ny og ny pc.

Er hurtigkoplingene like lekasje"sikre"?

Ja. Like sikre som i industri.

http://techbay.no/category.html/hurtigkoblinger-qd3-serien

Dette må jeg bare ha umiddelbart....Har dere slike på samtlige overganger, også til radiatorer? Er vel mest hensiktsmessig å ha på cpu / gpu?

Hva behøver jeg evt? Jeg har 780sli, så trenger 2 hunnplugger og 2 hannplugger, der, og tilsvarende til cpu? Så totalt 4 hunn + 4 hann? Eller misforstår jeg :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...