Gå til innhold

Haswell 5xxx-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må du følge med på skolen gutt, så du ikke må snekre sammen PC'er for oss resten av livet :p

Hahaha  :rofl:  :rofl:  :rofl:

Neh, Norsk suger så sykt, overklokking er bedre ^^

EDIT: Minhund, Var det jeg trodde, måtte dobbeltsjekke. Minnet funker nok ikke helt 110% på 100 strap (iflg ocn), så 2666mhz med litt stramme timings er kanskje bedre :p

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Jeg har funnet en bug ved realbench....

Jeg testet det på stock, så trykket jeg på ``STOP``. Det stoppet, skjermen ble svart men musepekeren kunne man bevege rundt... wtf? måtte hard-reset.

Jeg gamer med OC på Cache/core. så ser jeg om det er stabilt :p Fått rare bsods i det siste, selv på stock så reinstall/gjenoppretting av windows er nok lurt.

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Jeg testet det på stock, så trykket jeg på ``STOP``. Det stoppet, skjermen ble svart men musepekeren kunne man bevege rundt... wtf? måtte hard-reset.

Jeg gamer med OC på Cache/core. så ser jeg om det er stabilt :p Fått rare bsods i det siste, selv på stock så reinstall/gjenoppretting av windows er nok lurt.

Hva annet er nytt :p

Har du Realbench 2.4.1? Det funker knall hos meg. Kjør det når du ikke bruker maskina. Du bør da klare 2 timer Realbench iallefall. Stabilitet er da viktigere enn de 100-200 Mhz extra  ;)

Lenke til kommentar

Hva annet er nytt :p

Har du Realbench 2.4.1? Det funker knall hos meg. Kjør det når du ikke bruker maskina. Du bør da klare 2 timer Realbench iallefall. Stabilitet er da viktigere enn de 100-200 Mhz extra  ;)

Selvsagt, bruker siste versjon, lastet ned for et par dager sia.

Aktiv kjøling på VRM og Cpu blokk hjalp faktisk endel på tempen :O Også er minnet stock :p

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Ja når vi først er inne på temaet, er vel core temps vi bør følge med på? Iallefall det jeg har gjort. Ser at "CPU Package" tempen går noen grader høyere enn varmeste kjerna, og det har bekymret meg noen ganger. Noen innspill her om "CPU Package" tempen?

Min package temp er 10¤ lavere enn kaldeste core, men så har jeg en vifte som blåser mot blokk/vrm, etter det hjalp det. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...