Gå til innhold

Haswell 5xxx-tråden

Anbefalte innlegg

Testet fort 4.5Ghz 1.180V, 4.2Ghz 1.14V på Core/cache. Tenker jeg sikkert klarer 4.7Ghz 1.3V  :w00t:  :w00t:

Minhund sin var golden, den her er silver om det er stabilt^^ 

Skal game GTA nu sammen med noen kamerater, så kjøre litt stresstest senere  :dremel:

J batch? Hvor kjøpte du den?

J513B008. Jeg kjøpte den av norske Devilhead på OCN, som kjøpte den fra jpmboy på OCN (han kjøpte den på MC i US) :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Testet fort 4.5Ghz 1.180V, 4.2Ghz 1.14V på Core/cache. Tenker jeg sikkert klarer 4.7Ghz 1.3V  :w00t:  :w00t:

Minhund sin var golden, den her er silver om det er stabilt^^ 

Skal game GTA nu sammen med noen kamerater, så kjøre litt stresstest senere  :dremel:

J batch? Hvor kjøpte du den?

J513B008. Jeg kjøpte den av norske Devilhead på OCN, som kjøpte den fra jpmboy på OCN (han kjøpte den på MC i US) :p

Åja, kjenner godt til han ja :)  Hyggelig fyr! 

Lenke til kommentar

Jeppjepp!  :dremel:

4.6Ghz 1.250V testes nå, vurderer om jeg skal kjøre på med 4.7Ghz 1.3V, menmen, 4.6 er nok til vanlig, så får jeg finne en 4.8ghz bencheklokk ellerno. 

Tipper jeg er godt innafor for hva som er greit til 24/7  :wee:

EDIT: Stiller den til 1.240V i bios, via AIDA64 så rapporterer den 1.264? Wtf? Slikt plager livet av meg :O

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

4.6Ghz 1.250V testes nå, vurderer om jeg skal kjøre på med 4.7Ghz 1.3V, menmen, 4.6 er nok til vanlig, så får jeg finne en 4.8ghz bencheklokk ellerno. 

EDIT: Stiller den til 1.240V i bios, via AIDA64 så rapporterer den 1.264? Wtf? Slikt plager livet av meg :O

Så hva har du v-drop settinga på da?

Lenke til kommentar

Så hva har du v-drop settinga på da?

Den gjelder vel kun VCCIN? Jeg har den på 9

EDIT: Realbench slår maskinen fint og rolig av. Og da mener jeg at den avslutter programmet, deretter avslutter OS? 

Ustabil oc? Tempen ekke gal, snakk om nonå 60¤C :p

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Realbench har vært den som har vært verst for meg også, kræsjer helt mot slutten her, er nok klokken din. 60grader, da har du litt å gå på i spenning enda. :)

Takker, på skolen atm, men skal prøve mer igjen senere, skal prøve med aktiv kjøling av vrms/cpu blokk :)

Selger sa at dette var det han kjørte på, og iflg poster på OCN så kjørte han på det, men han har R5E og vannblokk på vrms, samt 10¤C lavere temp enn det jeg har så kan ha noe å si. 

Ellers så prøver jeg til det blir stabilt. kan teste høyere volt og jobbe meg nedover. Får håpe den ikke trenger mye, kan spille et par timer gtav online før det evt kræsjer, og kan kjøre endel cb etterhverandre så er nok ikke langt unna stabilitet!

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...