Gå til innhold

Haswell 5xxx-tråden

Anbefalte innlegg

Neh, Det går nok fint Betroz, mine kort holder for nå da jeg kun spiller Gta og bf4. Trenger ikke mer ^^

Bshagen: E-peen :rofl::rofl:

/JK-

Sliter med å skjønne deg, du skal ha 5960x til 10k, men du skal ikke ha Pascal fordi du ikke trenger det siden du bare spiller to spill? Spør igjen jeg; hva skal du med 5960x? Særlig at du ikke kommer til å mase om hvor mange 980er som skal til for å slå Pascal a, du kommer til sikle etter et par av de, garantert. ???

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neh, Det går nok fint Betroz, mine kort holder for nå da jeg kun spiller Gta og bf4. Trenger ikke mer ^^

Bshagen: E-peen :rofl: :rofl:

/JK-

Sliter med å skjønne deg, du skal ha 5960x til 10k, men du skal ikke ha Pascal fordi du ikke trenger det siden du bare spiller to spill? Spør igjen jeg; hva skal du med 5960x? Særlig at du ikke kommer til å mase om hvor mange 980er som skal til for å slå Pascal a, du kommer til sikle etter et par av de, garantert.

Nais mann! 

Egentlig trenger du ikke å skjønne noe, men javel.. Når kommer Pascal? Riktig, Det vet vi ikke sikkert gjør vi vel? Mulig jeg skaffer meg Pascal, sier ikke annet, sier bare at 980 sli holder til nå... 5960X har jeg hatt lyst på lenge,

5820K fungerer jo mer enn godt nok, men lyst og trenger er to forskjellige ting, som oftest vinner lysten ;)

• Liker 5
Lenke til kommentar

5820K fungerer jo mer enn godt nok, men lyst og trenger er to forskjellige ting, som oftest vinner lysten ;)

Skjønner det og mange av oss kjøper det vi har lyst på selv om vi ikke trenger det vi kjøper. Jeg også ville veldig gjerne ha 5960X da den kom i fjor, selv om jeg ikke da trengte den, men så oppgraderte jeg fra 2600K Sandy da... Du oppgraderer fra 5820K, og som gamer er det bortkastet egentlig. Da er det isåfall bedre at du venter til Broadwell-E kommer. Kanskje Intel overrasker oss og kommer med en 12-kjerne? Da dobbler du antall kjerner fra det du har nå, og DA snakker vi oppgradering!  ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Apropos Broadwell-E. Lenge siden vi har hørt noe angående den siste CPU'en på X99 nå. Noen som sitter på flere nyheter og/eller spådommer? Jeg klør etter neste generasjon, og trenger en fix. ;)

Enten kommer det ikke noe Broadwell-E, eller så blir det kjedelig. 

Lenke til kommentar

Har vi egentlig sett noen Broadwell prosessorer  (altså ikke -E) i løsvekt?

Tror heller ikke vi ser noe Broadwell-E. Intel hoppa jo lett over denne da de selv så hvor døvt det hadde blitt med denne kukk-i-ræv med Skylake.

Har her. Solgt to-tre. iGPU'en funker fint til Dota2, CS:GO, LoL osv :)

Lenke til kommentar

Testet fort 4.5Ghz 1.180V, 4.2Ghz 1.14V på Core/cache. Tenker jeg sikkert klarer 4.7Ghz 1.3V  :w00t:  :w00t:

Minhund sin var golden, den her er silver om det er stabilt^^ 

Skal game GTA nu sammen med noen kamerater, så kjøre litt stresstest senere  :dremel:

Kjør Realbench eller AIDA64 over natta. Tviler den klarer det med 1.18v på 4.5 Ghz.

Lenke til kommentar

Testet fort 4.5Ghz 1.180V, 4.2Ghz 1.14V på Core/cache. Tenker jeg sikkert klarer 4.7Ghz 1.3V  :w00t:  :w00t:

Minhund sin var golden, den her er silver om det er stabilt^^ 

Skal game GTA nu sammen med noen kamerater, så kjøre litt stresstest senere  :dremel:

J batch? Hvor kjøpte du den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...