Gå til innhold

iOS app for å organisere (slette) bilder?

kvakse

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg trenger noen råd fra iOS-brukere. Det er et familiemedlem som har spurt meg om hjelp, men siden jeg selv bruker Android er jeg litt rådvill.

Problemet til vedkommende er at han har tatt ca 2000 bilder med telefonen. Alle disse har blitt synket til PC med Dropbox (PC-en kjører Ubuntu, så det er (takket være Apple) få alternativer for å kommunisere med iPhone-en). Nå ønsker han å slette de fra telefonen. Da vi prøvde å gjøre dette, måtte vi tilsynelatende merke hvert eneste bilde vi ville slette. Vi fant ingen «merk alle»-funksjonalitet. Litt googling bekreftet dette (fra en Apple support-side).

Så er spørsmålet mitt: I iOS-universet har tredjeparts-apper lov til å administrere bilder? I så fall finnes det gjerne en app som lar bruker slette alle bildene i én omgang. Noen tips om app som kan dette? Evt. andre løsninger for å få slettet alle bildene uten å måtte merke hvert enkelt manuelt?

Endret av kvakse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Åpne bilde-appen og se til at du er i "Bilder" kategorien fra de tre ikonene nederst på skjermen;

Se på toppen av skjermen og at du ser "Øyeblikker"

Nå kan du trykke på individuelle miniatyrbilder eller trykke på "Velg" som dukker opp på toppen av hver gruppe for å velge en hel gruppe som du sletter. Da går det fortere å slette bildene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...