Spillredaksjonen Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Møt de 24 kandidatene som skal kjempe om publikums stemmer.E-SPORT: Til helgen starter jakten på Norges beste castere Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 La det bli en spennende konkurranse! Selv om jeg er en av det som skal caste ønske jeg lykke til for resten av casterne og spillerne. 3 Lenke til kommentar
b0Stark Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Lykke til, alle sammen! Måtte den beste vinne! Lenke til kommentar
Crext Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Det blir spennende, ser frem til League's commentator cast, kommer til å se de alle sammen (og nei, jeg kjenner ingen og skal ikke delta selv! ). Lenke til kommentar
GyltZen Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Good luck, have fun! - Isac Lenke til kommentar
winGr Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Lykke til alle sammen, skal bli gøy å få frem noen nye castere i Norge Lenke til kommentar
Endeby Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Kan noen fortelle meg hva forskjellen på en "caster" og kommentator er? Supert tiltak, forresten. Lenke til kommentar
b0Stark Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Kan noen fortelle meg hva forskjellen på en "caster" og kommentator er? Supert tiltak, forresten. "Caster" er kort for "shoutcaster", som er en kommentator. Det er ett og det samme. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå