Formula90 Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Hei Har lest gjennom en tidligere tråd om akkurat dette, MEN. Når jeg ringer aga, tess og tools så får jeg til svar at de ikke har. Tools kunne bestille en conteiner med tørris.. men det var i meste laget, trenger jo bare nån kilo. Hvor kan man få tak i noen kilo med tørris?? 5 - 10kg tenkte jeg. Veit at Mo i Rana ikke er verdens navle, men skulle tro at noen hadde det. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Tja, har egentlig ikke peiling, men: prøvd med fiskemottak? Kan jo også lage selv fra CO2 brannslukkere Lenke til kommentar
Formula90 Skrevet 12. august 2014 Forfatter Del Skrevet 12. august 2014 ja tenkte på det siste du nevne, hvem selger det? brannvesnet? Lenke til kommentar
Formula90 Skrevet 12. august 2014 Forfatter Del Skrevet 12. august 2014 søkkanes, kosta jo heroin før en co2 slokker Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Tja, jeg fant nå denne siden som et eksempel. Sikkert en del som selger tørris på nettet, kanskje ikke like mange som leverer hvor som helst. Og denne basert i Lillestrøm (hente selv) selger blokk på 4,5 kg for 90 kr. Så det kan ikke være altfor ille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå