Kei-Kun Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Heihei! Jeg har en GT780 MSI gaming laptop med ett GTX560 grafikk kort. Dette er ikke ett Kepler kort, noe jeg helt klart skulle hatt (har allerede bestillt Nvidia shield før jeg oppdaget dette med kepler kravet) Jeg har i den sammenheng funnet noen kort på ebay som jeg synes ser ut som skal passe, men dersom noen her har erfaring med denne problemstillingen, eller har byttet kort på denne laptopen, helst til GTX660M eller høyere, som kan bekrefte eller avkrefte om dette vil fungere? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 (endret) Hvorfor kepler når du allerede får Maxwell, hvor hoppet er enda større? Maxwell versjonen av GTX 850m yter som regel på lik linje med 765m og 860m Kepler, samtidig som det bruker mindre strøm, og produserer mindre varme. Endret 12. august 2014 av Andrull Lenke til kommentar
papusan Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 (endret) kjøp gtx780m når toppkortet i maxwell serien kommer ut. Da får du et knakende billig kort som yter godt. Det heftigste kortet som kommer ut fra nvidia, vil mest sannsynlig bli kostbart. Endret 14. august 2014 av papusan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå