Gå til innhold

Mus (og tastatur?) til PS4

OscarMike1

Anbefalte innlegg

Hei.

Spør her siden det ligger lite konkret informasjon på nett. Håper noen her vet.

Jeg mener bestemt at jeg spilte CoD på PS3 med en mus produsert av sony. Altså istedenfor kontrolleren, men den hadde de typiske PS3 - knappene. Slik jeg husker det fungerte den også i de fleste spill.

Bilde:

post-24566-0-18428600-1407836038_thumb.jpg

Har nå PS4 og leter etter noe lignende. Sony har sagt at man lett kan koble til både mus og tastatur til konsollen, men disse kan ikke brukes i spill, kun som navigering i menyene og browseren.

Er det noen som har informasjon om det kommer en PS4 - mus som kan brukes i feks BF4 eller lignende spill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger ikke være datageni, får med driver-CD og håndbok, ganske bra forklart der. Ikke minst på hjemmesiden deres, gode forklaringer der. Eneste som tar litt tid er kalibreringen, da den gjøres inne i spillet og må prøve deg frem og tilbake for å finne det som funker best for deg. Finnes nok av YT-guider da. Ja, også må du ha kompatibel mus og tastatur. De har oversikt på hjemmesiden deres. Jeg kjøpte bare en billig K200 og brukte musa jeg fikk med laptopen.

Tror jeg betalte 6-700 i sin tid, ser den har gått ned i pris nå på Ebay. Tipper de lanserer ny versjon som støtter PS4 ganske snart.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...