hjemmemekk Skrevet 12. august 2014 Rapporter Del Skrevet 12. august 2014 Hei folkens. Håper det er noen kloke hoder der ute. Jeg kjører 3x6970 i crossfire og 3 skjermer i eyefinity. når jeg presser skjermkorta mine i 3d mark eller bit coin så detter den skjermen som går på display porten ut. Den går forresten i gjennom en display port til dvi adater. Mistenker at det er et varme problem siden den detter ut etter kanskje 5 minutter når korta begynner å bli gode å varme. Er det flere som har\hatt dette problemet å eventuelt en løsning på problemet?? Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 12. august 2014 Rapporter Del Skrevet 12. august 2014 Har samme problem med 2x 7970 og 2 skjermer. kjører vannkjøling, så tviler på at det er varmerelatert. Lenke til kommentar
hjemmemekk Skrevet 12. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. august 2014 Har samme problem med 2x 7970 og 2 skjermer. kjører vannkjøling, så tviler på at det er varmerelatert. Ok, da er det noe annet som gjør det. Veldig irriterende ialfall. Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 12. august 2014 Rapporter Del Skrevet 12. august 2014 (endret) Heisann. Jeg hadde endel problemer med eyefinity, brukte da AMD Catalyst 14.4 driver. Eyefinity mode(3-1) kunne plutselig slutte å virke midt i de spillene jeg spiller. Gikk over til 14.6 BETA driver og problemene var vekk, ser at 14.7 BETA er komt ut nå. Prøv AMD Catalyst 14.7 BETA driveren, se om det hjelper. EDIT: Godt mulig det er din mix med DP over til DVI-adapter som lager krøll for deg. Har ingen av skjermene dine DP?. Hvordan kan du kjøre Eyefinity uten DP eller active DP-adapter?. Endret 12. august 2014 av jetzbullet Lenke til kommentar
hjemmemekk Skrevet 12. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. august 2014 Heisann. Jeg hadde endel problemer med eyefinity, brukte da AMD Catalyst 14.4 driver. Eyefinity mode(3-1) kunne plutselig slutte å virke midt i de spillene jeg spiller. Gikk over til 14.6 BETA driver og problemene var vekk, ser at 14.7 BETA er komt ut nå. Prøv AMD Catalyst 14.7 BETA driveren, se om det hjelper. EDIT: Godt mulig det er din mix med DP over til DVI-adapter som lager krøll for deg. Har ingen av skjermene dine DP?. Hvordan kan du kjøre Eyefinity uten DP eller active DP-adapter?. Nei ingen av dem har det, 2 av dem har kun vga og dvi, den siste har hdmi i tillegg, men jag har hørt at det ikke går å kjøre 2 skjermer på dvi pluss en i hdmi porten, har riktignok ikke prøvd men.... Har hatt dette siden jeg starta opp med eyefinity for sikkert 2 år siden så har vært igjennom mange versoner av catalyst uten at det har forandra seg noe.... Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 12. august 2014 Rapporter Del Skrevet 12. august 2014 (endret) Der har du nok problemet ditt. Koble til 2 av skjermene med DVI, den siste skjermen må du ha en aktiv DisplayPort-adapter som dette: KS10047, Active DisplayPort to HDMI 3D (297MHz) Dongle https://www.komplett.no/adapter-displayport-til-hdmi/809811 Hvilken DP har du på skjermkortet ditt(mini DP eller vanlig DP)? Endret 12. august 2014 av JetzBullet Lenke til kommentar
hjemmemekk Skrevet 12. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. august 2014 Der har du nok problemet ditt. Koble til 2 av skjermene med DVI, den siste skjermen må du ha en aktiv DisplayPort-adapter som dette: KS10047, Active DisplayPort to HDMI 3D (297MHz) Dongle https://www.komplett.no/adapter-displayport-til-hdmi/809811 Hvilken DP har du på skjermkortet ditt(mini DP eller vanlig DP)? 2 av skjermene er koblet til med dvi, den siste går på mini display til dvi. det er en aktiv overgang. Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 13. august 2014 Rapporter Del Skrevet 13. august 2014 Ok. Har du gjort noen form for feilsøking?. Prøvd å bytte om på skjermkortene?. Målt temp?. Defekt aktiv DP-adapter?. Kan du komme med hvilken hardware du har i den pcn. Lenke til kommentar
hjemmemekk Skrevet 17. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. august 2014 (endret) hadde samme problemet med di gamle korta mine, så tror det er et problem som ligger til amd kort, var en over her som hadde 2x7970 som hadde samme problemet. jeg hadde 2x6970 av 2 forskjellige merker. Nå kjører jeg sapphire 3x6970. asus crosshair v formula-z, amd fx 8350,og 3 veis eyefinity, 2 av skjerma har kun vga og dvi, den siste har hdmi i tillegg. Endret 9. januar 2015 av hjemmemekk Lenke til kommentar
hjemmemekk Skrevet 9. januar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 ingen som har noen flere tips\løsninger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå