Itek Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 (endret) Heisann folkens! Det hender av og til at jeg ikke får koblet til min eksterne monitor fra min Dell xps 14z (L412z) bærbare maskin. Jeg har sjekket at både kabel og monitor er i orden. Problemet ligger i pcen... Har oppdatert til siste driver (kan dette være problemet?) og det er ikke noen feil å finne i datamaskinbehandling. Skjermkortet mitt er et geforce gt 520m... Hva kan jeg gjøre for å få dette til å fungere igjen, noen ideer til ting jeg kan teste ut? EDIT: Har nå installert forrige versjon av grafikkdriveren, men uten at det hjalp noe... Endret 12. august 2014 av Itek Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Kan du prøve å trykke på Fn + F8* og se om det hjelper? Du skal da få opp et par alternativ for om du vil duplisere eller strekke skjermen, koble fra projektoren. Du skal her velge om du vil duplisere skjermen eller strekke den. De to andre alternativene skal du ikke velge. * F8 er den vanligste tasten å bruke men det kan være andre F-taster som brukes. Hvis det ikke er F8 se på en av de andre tastene etter et ikon som ligner på noen skjermer. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 12. august 2014 Forfatter Del Skrevet 12. august 2014 Hehe, det har jeg selvsagt gjort .. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 19. august 2014 Forfatter Del Skrevet 19. august 2014 Løst! Jeg må koble til strømmen på monitoren før jeg skrur på pcen! Deretter kan jeg skru på pcen og monitoren, og de vil koble seg opp automatisk eller ved å bruke fn+f1 som er oppkobling mot skjerm! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå