lfc4ever Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Jeg har akkurat satt sammen følgende: Amd 2500+ Asus A7N8X Deluxe 2*512mb Twinmos DDR-RAM Sapphire Radeon 9800 Pro 2*250GB HD i raid Så skulle jeg spille litt, men gleden ble kortvarig: BLÅ skjerm- og restart av maskin... Hva er galt?? Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Hvilket OS har du? Har du lastet ned de siste driverene? Er Twinmos rammen laget for å kjøre dual-channel (eller hva det heter nå igjen)? Prøv iallefall å laste ned de siste driverene/bios til hk, grafikkort, osv. Samt at du kan forsøke å bruke kun en ram-brikke (siden den ene brikken kan være defekt). Får du forsatt trøbbel, skriv opp hvilke feilmelding i blåskjermen du får opp. Dette kan du eller vi bruke for å finne ut hva som lager trøbbelet for deg, hvis vi har flaks. Lenke til kommentar
lfc4ever Skrevet 25. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2003 Jeg kjører XP, og mener jeg har de nyeste driverne. Blåskjermen er kun blå, ingen tekst... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå