Niklasp Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Se hva som skjedde.Han likte alt på Facebook i to døgn Lenke til kommentar
Populært innlegg Kikert Skrevet 12. august 2014 Populært innlegg Del Skrevet 12. august 2014 (endret) Conan er flink til å slåss, Honan er flink til å trykke "liker" Hey, kom på en bedre. Conan fights, Honan likes, haha Endret 12. august 2014 av Dante's Inferno 23 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-5a6f9 Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Jeg tror ikke alle behøver å trykke "liker" en eneste gang for å lære å hate Facebook. Det kommer av seg selv. Lenke til kommentar
DeletedAndr0 Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Jeg satt en gang og likte veldig mye fra en eneste side jeg følger. Etter å ha holdt på å trykke liker kontinuerlig for 30-40 min. så kom det opp en advarsel om at facebook ikke var designet for slik bruk (husker ikke ordrett hvordan advarselen så ut) og at jeg ville bli utestengt hvis jeg fortsatte. Jeg ignorerte og dermed var det ikke fysisk mulig å trykke liker på 3-4 dager xD Lenke til kommentar
Populært innlegg Betroz Skrevet 12. august 2014 Populært innlegg Del Skrevet 12. august 2014 Slettet min Facebook konto for 1 år siden. Angrer ikke! 11 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Fungerer dette på den same måten for oss i Norge? Eg vil tru at Facebook vil ha litt problemer med å kategorisere rett kva som eigentleg er innholdet i norske innlegg som eg liker, og innlegg der det er linka til norske nettaviser osv. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Slettet min Facebook konto for 1 år siden. Angrer ikke! Så har du de litt mindre hysteriske av oss som er innom kanskje et par ganger i uka 2 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Slettet min Facebook konto for 1 år siden. Angrer ikke! Så har du de litt mindre hysteriske av oss som er innom kanskje et par ganger i uka Nja orket ikke den dritten mer, så hvorfor være der. Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Slettet min Facebook konto for 1 år siden. Angrer ikke! Så har du de litt mindre hysteriske av oss som er innom kanskje et par ganger i uka Og de som aldri har vært på Facebook Lenke til kommentar
Populært innlegg Woods Skrevet 12. august 2014 Populært innlegg Del Skrevet 12. august 2014 Slettet min Facebook konto for 1 år siden. Angrer ikke! Hvordan vet man noen ikke bruker Facebook? De forteller det, hver gang de får muligheten! Facebook er et verktøy. Om du ikke er i stand til å lære å bruke det, er det ren idioti å kalle det for "dritten" og "jeg vil ikke se hva vennene mine spiste til middag". Som mye annet er Facebook nøyaktig det du gjør det til. For min del er det et ypperlig kommunikasjonsverktøy, da de aller fleste bruker det. 12 Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Conan er flink til å slåss, Honan er flink til å trykke "liker" Hey, kom på en bedre. Conan fights, Honan likes, haha Honan The likearian! 1 Lenke til kommentar
SaltSaft Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 "Se hva som skjedde." Jøss, er dere blitt dagbladet/vg/generisk-klikkopptatt-nettavis? 4 Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Kjenner da ett par stykker som har gjort det samme, men.... Å faktisk sitte og trykke like på alt? Tar mindre tid å skrive script som automatiserer slikt for deg.... Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Teit.. Trodde han hadde laget et script som kunne like absolutt alt som er postet på FB noensinne.. Det hadde vært noe. 3 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Slettet min Facebook konto for 1 år siden. Angrer ikke! Selv 2 år siden. Bruker skype for å holde kontakt mellom nære venner. Den har talefunksjon, melding og man kan sende filer til hverandre. Har ikke behov for å sette ut bilder for å dele hverdagen min med andre. Hvis en kompis spør meg direkte hva jeg har styrt med derimot, så svarer jeg selvfølgelig. 2 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Slettet min Facebook konto for 1 år siden. Angrer ikke! Hvordan vet man noen ikke bruker Facebook? De forteller det, hver gang de får muligheten! Facebook er et verktøy. Om du ikke er i stand til å lære å bruke det, er det ren idioti å kalle det for "dritten" og "jeg vil ikke se hva vennene mine spiste til middag". Som mye annet er Facebook nøyaktig det du gjør det til. For min del er det et ypperlig kommunikasjonsverktøy, da de aller fleste bruker det. Facebook var et greit opplegg i starten, men etterhvert har det utviklet seg i en retning som jeg ikke ønsker å ta del av. Heldigvis brukte jeg Adblock, ellers ville jeg blitt gal av all reklamen der. Mitt valg. Trenger ikke gjøre dette mer personlig enn det. Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Har aldri vært på FB Lenke til kommentar
Woods Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Slettet min Facebook konto for 1 år siden. Angrer ikke! Hvordan vet man noen ikke bruker Facebook? De forteller det, hver gang de får muligheten! Facebook er et verktøy. Om du ikke er i stand til å lære å bruke det, er det ren idioti å kalle det for "dritten" og "jeg vil ikke se hva vennene mine spiste til middag". Som mye annet er Facebook nøyaktig det du gjør det til. For min del er det et ypperlig kommunikasjonsverktøy, da de aller fleste bruker det. Facebook var et greit opplegg i starten, men etterhvert har det utviklet seg i en retning som jeg ikke ønsker å ta del av. Heldigvis brukte jeg Adblock, ellers ville jeg blitt gal av all reklamen der. Mitt valg. Trenger ikke gjøre dette mer personlig enn det. Helt klart. Personlig bruker jeg bare Messenger appen med tilhørende applikasjoner til PC og Mac. Er ikke ofte jeg er innom selve Facebook portalen i disse dager, med unntak av gruppefunksjonen. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Genialt! Tar av meg hatten for dette! Lenke til kommentar
HrKristian Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Helt klart. Personlig bruker jeg bare Messenger appen med tilhørende applikasjoner til PC og Mac. Er ikke ofte jeg er innom selve Facebook portalen i disse dager, med unntak av gruppefunksjonen. Samme her, Facebook Messenger er faktisk enestående! FB generelt derimot er jeg lite interessert i, og besøker den kanskje 2-3 ganger i uka. Som ble sagt lenger opp, Facebook er et verktøy og man velger selv hvordan å bruke det. En hammer er til for å snekre med; ikke å slå en selv i hodet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg