Leo_ Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Det er selvfølgelig et alternativ ja. Dog spørs det om selger er kapabel til å forholde seg til dette når han tydeligvis sliter med å forholde seg til et postkontor. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 12. august 2014 Forfatter Del Skrevet 12. august 2014 Ja, jeg klarer ikke helt å la være å syne litt synd på han heller...men det betyr ikke at jeg bare legger saken død av den grunn. Hvem vet, kanskje han faktisk er en småproff svindler.. Og om det er en politisak eller ikke er ikke så viktig for meg. Bedre å slenge inn en anmeldelse uansett slik jeg ser det. Og kontakte forbrukerombudet og overnevnte instans. Dra dem inn hele gjengen. Det koster meg ikke så mye tid det.. Tenkte også ringe folk med samme etternavn i samme by imorgen for å høre om de er familie og om de har "lyst til å hjelpe ham", for å se om det skjer noe..har 6-7 navn på lista, noen av de er nok foreldrene hans. Finn var også meget interessert i å hjelpe meg med saken oså og gav meg mange nyttige tips om hvem jeg kan kontakte. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Fint at du følger opp, en politiannmeldelse koster 0kr så slik jeg ser det er det ingen grunn til å la være. Hold oss oppdatert. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 12. august 2014 Forfatter Del Skrevet 12. august 2014 Fint at du følger opp, en politiannmeldelse koster 0kr så slik jeg ser det er det ingen grunn til å la være. Hold oss oppdatert. Jepp, takk for det, skal oppdatere her. Selv om jeg i utgangspunktet var litt korttenkt og snar, er det ingen unnskyldning for han å stikke av med penga mine(: 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå