Gå til innhold

Hva synes Hardware.No om Topline?

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på (etter å ha lest utallige innlegg av "kunder" til topline) hva Hardware.no crewet synes om Topline...? Dere har jo vært i kontakt med sjefen for topline og jeg har hørt noen rykter om at han har driti på draget med noen pc leveranser til dere og... dere har også en tendens til å være litt mere saklige om slike ting så det hadde vært litt moro å lese om hva dere synes...

mvh DeejPhant

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-02-20 14:44, mlwirak skrev:

Hardware.no har ikke en offisiell mening om Topline enda, jfr. webshopseksjonen.

De er imidlertid av de butikkene i webshopseksjonen som har desidert dårligst karakter fra leserne.

MLW

Hvis du ser på Hardware.no som privatpersoner, hva synes dere da?

Og forresten, du skrev enda?

Lenke til kommentar

Jeg ønsker ikke å uttale meg om webshoper som privatperson. Jeg har en del med annonsering mv. å gjøre i Hardware.no, så slike uttalelser overlater jeg til webshopseksjonen, som er mer habile i denne sammenheng.

Med "enda" mener jeg at webshopseksjonen sikkert kommer til å evaluere Topline om ikke lenge.

MLW

Lenke til kommentar

Hardware.no er kun et annonsemedium, og ikke part i de kjøpsforhold som måtte oppstå på grunn av annonseringen.

Hvis det ikke hadde vært noen tvil om at Topline forsøker å "lure" kundene, ville vi likevel ikke ønsket annonsering fra Topline.

Foreløpig ser det ut til at det både er kunder med positive og negative erfaringer, og vi utelukker derfor ikke annonsekampanjer fra Topline i fremtiden.

MLW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...