Rustymagus Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Utforsk sommerfugleffekten i Life is Strange.Remember Me-skaperne trekker sløret av nytt spill Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Jeg er en av de som likte Remember me og syns det er flott at studiet enda er i livet. Det var mye å like i Remember me, men også en del å trekke det for. Håper de spinner videre på det som var bra og lærer av sine i feil i Life is strange. Gode nyheter for meg altså. Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Må inrømme at dette ser vledig bra ut. Håper virkelig det til, da kan dette bli et herlig spill! Lenke til kommentar
weebl Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Remember me er et av de spillene jeg har spilt i det siste med best innlevelse, jeg skal ikke skryte av slossesekvensene eller noe av det men jevnt over var det et veldig kult spill. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Spennende. Synes alltid Remember Me så spennende ut, men har ikke somlet meg til å spille det enda. Liker egentlig trenden med episodebaserte spill. Man får spilte gjennom en episode på 1 eller 2 sittings og faren for å ikke få fullført er minimal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå