Nautoppern Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Hei. Tenkte jeg skulle invistere i nettbrett? Den kommer til å bli brukt på reiser til å vise filmer og til surfing. Hjemme blir d fort at enn ska se på tv2 på den eller surfin. Pris: Tja, helst ikke over 4tusen, er ikk sikker på om jeg skal gå for android eller windows. noen som kan anbefale meg noen. Gjerne et android og et windows. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Hva med iPad? De er ofte enklere å bruke, og har ofte best standbytid. Slik du beskriver det så er du ikke interessert i apps eller programmer. Dermed er det pris, utseende, vekt og batteritid som teller. Noen har lyst til å bruke nettbrett med kart, vil man ha GPS så er Android billigste løsning. Surfing på reiser: Vil du kun holde deg til WiFi, eller får du også behov for 3G/4G mobildata med SIM-kort? Lenke til kommentar
Nautoppern Skrevet 12. august 2014 Forfatter Del Skrevet 12. august 2014 glemte skrive på ett par ting ja. trenger ikke 3g på den, da jeg bruker mobilen som ruter når jeg er ute- apple vil jeg helst holde meg laangt unna. . kikka litt på denne asus transformer og så har jeg kikka litt på samsung tab siden jeg har s4 mobil takker for svare ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå