Flimmer Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Jeg har oppgradert fra win 2000 til win xp. Nå har jeg instalert Black & White pånytt , men den vil ikke fungere. etter ca 7 sek lasting lukker programmet seg. Jeg har innstallert patchen jeg fant på lionheads sider. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Joda, spillet skal fungere fint i XP. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Eg har orginale B&W, men eg måtte bruke no-cd for å få det til å funke. Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Funka helt fint til meg hvertfall Lenke til kommentar
Izex Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Lenge siden jeg har spillt det, men det fungerer 100% i XP. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Har du nyaste skjermkort drivere? Hovedkort drivere? Er det en piratkopi/crack?? <= Vist dette er tilfelle, fy fy. Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg har oppgradert fra win 2000 til win xp. Nå har jeg instalert Black & White pånytt , men den vil ikke fungere. etter ca 7 sek lasting lukker programmet seg. Jeg har innstallert patchen jeg fant på lionheads sider. Kan noen hjelpe meg? Har akkurat det samme problemet som du har.Frustrerende :grine: Å ja jeg har orginalen. Noen som har en løsning på dette Gibos Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Jeg har oppgradert fra win 2000 til win xp. Nå har jeg instalert Black & White pånytt , men den vil ikke fungere. etter ca 7 sek lasting lukker programmet seg. Jeg har innstallert patchen jeg fant på lionheads sider. Kan noen hjelpe meg? Har akkurat det samme problemet som du har.Frustrerende :grine: Å ja jeg har orginalen. Noen som har en løsning på dette Gibos Har du alle de nyeste driverne, servicepack 1 til xp og directx 9b? Vanlig at spill crasher ut til desktop hvis noe er galt med driverne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå