Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fyllemelding. angrer!

Anbefalte innlegg

det er en fyr jeg har datet to ganger bare. Klarte faenmeg å sende han en fyllemelding hvor jeg skrev at jeg ikke fikk han ut av tankene, og at det var kjipt for jeg har lyst til å glemme han bare. Han skjønte at jeg hadde drukket...

Han svarte tilbake, og og var lei seg for at vi ikke fikk sett så mye til hverandre i sommer, men at han ville se meg igjen snart. Og avsluttet *stedsnavn* med <3

what? han skriver aldri hjerter.

så svarte jeg igjen og blabla… med småkleine kjærlighetserklæringer

har jeg ødelagt alt? har ikke skrevet noe mer etter at jeg svarte. sykt flaut.. herregud. han sa bare at vi snakkes når han er hjemme igjen, hvis jeg ikke hadde funnet meg noen andre.. siden jeg presisterte med å si at jeg har noen å velge mellom.

hva faen er galt med meg?!?!

har jeg ødelagt alt?! :S

Anonymous poster hash: ee8f5...b9a
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis ikke han var interessert tidligere, så er han det ikke nå. Men hvis han var interessert i utgangspunktet, som absolutt kan være tilfelle siden han ikke ba deg drite og dra, er han i hvert fall ikke noe mindre interessert nå. Med andre ord, er det ingen grunn til å tro at du har ødelagt alt.

Lenke til kommentar

det er en fyr jeg har datet to ganger bare. Klarte faenmeg å sende han en fyllemelding hvor jeg skrev at jeg ikke fikk han ut av tankene, og at det var kjipt for jeg har lyst til å glemme han bare. Han skjønte at jeg hadde drukket...

Han svarte tilbake, og og var lei seg for at vi ikke fikk sett så mye til hverandre i sommer, men at han ville se meg igjen snart. Og avsluttet *stedsnavn* med <3

what? han skriver aldri hjerter.

så svarte jeg igjen og blabla… med småkleine kjærlighetserklæringer

har jeg ødelagt alt? har ikke skrevet noe mer etter at jeg svarte. sykt flaut.. herregud. han sa bare at vi snakkes når han er hjemme igjen, hvis jeg ikke hadde funnet meg noen andre.. siden jeg presisterte med å si at jeg har noen å velge mellom.

hva faen er galt med meg?!?!

har jeg ødelagt alt?! :S

Beste advise er og bare ta det med ro ^^

Verste du kan gjøre er og gå rundt og skylde på deg selv, de fleste liker ikke det.

Da virker man desperat, ser ingen problemer her, bare fortsett og ha det morsomt. ingenting er ødelagt.,

Lenke til kommentar

Ta det med ro nå. Han har skrevet hjerter. Synes det virker lovende jeg.

Fyllemeldinger og fylleanger ja, been there, done that :) - er helt utrolig hvor full man kan være og fortsatt klare å skrive sms.

Klarte til og med å avslutte det hele med å si at jeg kommer til å vente på han uansett, og at han var den eneste jeg ville ha, og at jeg ikke gadd å date andre gutter og gudene vet hva...

Ja, han skriver aldri hjerter. Men kanskje han skrev feil? Og uansett, hva mente han egentlig med stedsnavn? (Hjemstedet mitt) av alle ting? Det var ikke akkurat mitt navn, men et navn på et sted. Helt random?

Har litt noia i dag. Tror jeg skal holde meg litt lavt fremover.

TS

Lenke til kommentar

Fylleangst er egentlig et interresant fenomen.

Det som basicly skjer er at alkoholen blokker angstsenteret i hjernen, men når du blir edru igjen jobber det overtid. Det er selvsagt litt mer avansert enn det, men det er den korte versjonen.

Lenke til kommentar

Fylleangst er egentlig et interresant fenomen.

Det som basicly skjer er at alkoholen blokker angstsenteret i hjernen, men når du blir edru igjen jobber det overtid. Det er selvsagt litt mer avansert enn det, men det er den korte versjonen.

Yes. Det skulle vært innstillinger på mobilen som gjorde at man ikke kunne sende eller ringe i fylla… for nå sitter jeg med en stor klump i halsen. Døde når jeg leste alle meldinger jeg hadde sendt til han. :(

Lenke til kommentar

Hvor er mitt forsøk på å være morsom?

Synes ikke innlegget ditt var morsomt hvsis du prøvde på det :)

Hvis det er bildet du tenker på, er det en illustrasjon av at hard festing kan medføre dritt. Ellers er jeg fullstendig seriøs når jeg sier at det finnes en app, kanskje også flere, som kan være nyttig. Jeg vet dog ikke hva den heter eller hva den koster. Eventuelt kan du la en venn passe på mobilen mens du er full.

Lenke til kommentar

Hvis det er bildet du tenker på, er det en illustrasjon av at hard festing kan medføre dritt. Ellers er jeg fullstendig seriøs når jeg sier at det finnes en app, kanskje også flere, som kan være nyttig. Jeg vet dog ikke hva den heter eller hva den koster. Eventuelt kan du la en venn passe på mobilen mens du er full.

Drunk Text Savior til iPhone ihvertfall mener jeg den heter.

Ellers så har vi alltids google: http://allwomenstalk.com/apps-to-prevent-drunk-dialing

Endret av Tvillingsjel
Slettet overdreven bruk av quoting.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...