jodaneida Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Har seg slik at jeg har fått bakteriell vaginose, igjen. Har nettopp flyttet til ny plass og må vente til jeg får stipende slik at jeg får råd til å skaffe meg time hos legen. Frem til da får jeg ikke behandlet den slik den skal behandles. Av de som har hatt det tidligere så forvinner lukten etter to dager ca, og kommer tilbake når man har sex igjen. Har lest at den ofte oppstår når man skifter sexpartner ofte, da bakterier og div er ulike fra forskjellige personer. Spørsmålet blir da: kan man forhindre at selve lukten kommer tilbake ved å bruke kondom under sex? Lenke til kommentar
sdfsdfjk Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 (endret) Ingen skader å prøve? Endret 13. august 2014 av ingenior Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 alternativt bare vente med sex til du har vært hos legen og fått behandling? Lenke til kommentar
jodaneida Skrevet 13. august 2014 Forfatter Del Skrevet 13. august 2014 Jeg stilte spørsmålet av en grunn. Men som nevnt tidligere så skulle jeg fikse time med en gang og heller få faktura med meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå