AnonymDiskusjon Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Hadde du risikert å prøvd deg tidlig på sex med en dame du virkelig likte? Altså på andre date foreks? Anonymous poster hash: f3962...986 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Hvorfor anser du det som en risiko? I verste fall vil hun ikke, og liker hun deg så er det da ikke verdens undergang. Da får man bare vente. 1 Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Man skjønner jo når hun er klar for det. 1, 3 eller 5 date; alt funker dersom begge vil. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Ser ikke helt risikoen ved dette egentlig. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Verste man kan få er et avslag og selv om det er kjipt så klarer man seg. Om man prøver seg så er sjansen for at man kan få ja der 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Allerede gjort. Første date. 2 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Jeg ser ikke problemet. Jeg hadde prøvd Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. august 2014 Forfatter Del Skrevet 12. august 2014 Trådstarter: nå sier jeg ikke dette spørsmålet fordi jeg er en mann som tenker på å prøve meg på en dame jeg liker. Jeg sier det fordi jeg er en dame, som opplevde at daten min prøvde seg på sex med meg på andre daten . Og da tenker jeg: er han så forelsket som han sier. Han sier at han er forelsket, og nå får tiden vise om han mener det Jeg håper at han mener det Anonymous poster hash: f3962...986 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Det er alltid en risikosport. Han kan være det. Hva tenker du? Hadde du veldig lyst på ham på andre daten? 2 Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Trådstarter: nå sier jeg ikke dette spørsmålet fordi jeg er en mann som tenker på å prøve meg på en dame jeg liker. Jeg sier det fordi jeg er en dame, som opplevde at daten min prøvde seg på sex med meg på andre daten . Og da tenker jeg: er han så forelsket som han sier. Han sier at han er forelsket, og nå får tiden vise om han mener det Jeg håper at han mener det Anonymous poster hash: f3962...986 Men i alle dager. Antagelig har han lyst på sex med deg nettopp fordi han er så forelsket. Ja, det kan være han er useriøs, det er alltid en risiko, men ærlig talt: å dømme han fordi han hadde lyst på deg på andre date blir for dumt i mine øyne. Helt fair hvis du ikke hadde lyst og du ikke følte deg klar, men ikke døm han for det. Det gjør han ikke mindre useriøs enn deg. 3 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Noen ganger havner man i senga (eller andre plasser) fort og det blir likevel et seriøst og langvarig forhold og andre ganger venter man kanskje, alt er avhengig av person, kjemi etc etc. 1 Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Indeed. Vi hadde sex på andre date. Vi er nå sammen ennå, så det var vel bare fordi vi hadde så lyst begge to, ikke fordi vi var useriøse. 2 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 For å si det sånn så gikk det veldig fort med oss også og det er seriøst 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. august 2014 Forfatter Del Skrevet 12. august 2014 (endret) Det er alltid en risikosport. Han kan være det. Hva tenker du? Hadde du veldig lyst på ham på andre daten? Trådstarter : Han prøvde seg på meg på andre daten. Jeg sa ja, for jeg likte han veldig godt, og klarte ikke si nei Anonymous poster hash: f3962...986 For å si det sånn så gikk det veldig fort med oss også og det er seriøst Trådstarter: ja ser ut som om det kan være seriøst selv om det går fort i svingene hehe. Jeg får jo inntrykk av at han vil andre ting med meg enn sex. Han vil jo gå på kino, ut å spise, leie på meg rundt på tur, og i byen, ut å bowle osv. Anonymous poster hash: f3962...986 Edit: dobbeltpost flettet Endret 12. august 2014 av Tvillingsjel Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Er ikke noe galt med sex når begge vil . Er jo alltid en risikosport det med kjærlighet, men det er ikke slik at det automatisk er negativt bare fordi man har det tidlig. er ikke noe negativt om man ønsker å ha mye av det heller, men greit at man samtidig ønsker å gjøre de andre kjærestetingene 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. august 2014 Forfatter Del Skrevet 12. august 2014 Er ikke noe galt med sex når begge vil . Er jo alltid en risikosport det med kjærlighet, men det er ikke slik at det automatisk er negativt bare fordi man har det tidlig. er ikke noe negativt om man ønsker å ha mye av det heller, men greit at man samtidig ønsker å gjøre de andre kjærestetingene Det er helt sant. Jeg har endelig forstått kjærlighetens game Jeg trodde at alle menn bare ville bruke meg for sex, hvis de prøvde seg tidlig, men nå tror jeg at det er feil. Det kan godt være at de prøver seg tidlig fordi at de er interessert, og de vil jo selvfølgelig ha sexdelen også I tillegg til alt det andre Anonymous poster hash: f3962...986 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Ikke noe galt med sex. Det er godt det og ekstra godt om kjemien og alt er på plass. For meg skal det helst være følelser også, men det kan jo fint være det tidlig også Det med å bruke kan vel ses på å gå begge veier også, selv om det er lettest å se på det som at jenter blir brukt. Man må bare se på hva man føler for selv og hva som føles riktig og noen ganger skjer bare ting. Jeg tror ikke det er slik at alle menn vil bruke en, selv om de er hypp tidlig. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. august 2014 Forfatter Del Skrevet 13. august 2014 Ikke noe galt med sex. Det er godt det og ekstra godt om kjemien og alt er på plass. For meg skal det helst være følelser også, men det kan jo fint være det tidlig også Det med å bruke kan vel ses på å gå begge veier også, selv om det er lettest å se på det som at jenter blir brukt. Man må bare se på hva man føler for selv og hva som føles riktig og noen ganger skjer bare ting. Jeg tror ikke det er slik at alle menn vil bruke en, selv om de er hypp tidlig. Trådstarter: Jeg er helt enig. Jeg tror ikke den kjekke typen jeg har funnet vil bruke meg for bare sex. Han viser at han vil gjøre andre ting med meg også. Og i går hadde jeg en fantastisk dag sammen med han . Og han virker ikke desperat ut heller. For utifra hva han sier, så sier han at han ikke vil ha sex med en hvilke som helst dame. Han sier at han må synes at hun sjarmerer han og tiltrekker han skikkelig for at han gidder. Han finner på alt mulig annet enn sex med meg også, og går rundt med meg offentlig. Jeg tenker at det er ikke nødvendigvis slik at menn bare har sex for å kun utnytte eller bruke. Jeg får inntrykk av at noen av de har av interesse og. Og mange liker jo å ha det stabilt. Anonymous poster hash: f3962...986 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå