Sensai Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Hei folkens, jeg trenger litt råd. Oppdaget i dag, etter en 9 timer lang biltur, at en 4 liters dunk med spylervæske hadde lekket ut på gulvet i bagasjerommet mitt. 1. Hvor blir det av væsken? Løftet ut matta, men det var ikke akkurat 4 liter under der. Har det rent ut på veien eller har jeg nå et kjempeproblem som ligger og skvulper et sted under bagasjerommet? 2. Hvordan få dette tørt raskest mulig? 3. På forhånd takk Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Hei folkens, jeg trenger litt råd. Oppdaget i dag, etter en 9 timer lang biltur, at en 4 liters dunk med spylervæske hadde lekket ut på gulvet i bagasjerommet mitt. 1. Hvor blir det av væsken? Løftet ut matta, men det var ikke akkurat 4 liter under der. Har det rent ut på veien eller har jeg nå et kjempeproblem som ligger og skvulper et sted under bagasjerommet? 2. Hvordan få dette tørt raskest mulig? 3. På forhånd takk 1. Renner ut dreneringshull. 2. Legge inn aviser over og under mattene (dette trekker til seg det meste). Deretter: 3. Lufte , lufte og atter lufte. Men det blir helt fint etter noen dager. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Det meste av dette fordamper nok ganske fort. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå