Bytex Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Gamespot har også opptak av alle konferansene Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Er EA`s konferanse over? Er det noen som har noe program over hva som skjer når? Edit: Opptak av EA`s pressekonferanse her http://www.twitch.tv/ea/c/4433815 takk jeg gikk glipp av starten så får se den nå Sorry, fant ut helt på slutten etter å ha sett hele greia at det var opptak ifra E3... Dette blir nok mer riktig http://www.gamespot.com/articles/ea-gamescom-2014-press-conference-liveblog/1100-6421579/ Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Så hva synes folke tom konferansene. Personlig likte jeg Sonys best. Mange varierte spill og jeg er imponert over hvor raske de var med å gå fra et spill til et annet, ikke mye snakking slik som før. Hadde de røpet at PT skrekkspillet egentlig er Silent Hill tror jeg nok kofneransen hadde vært enda bedre. Microsoft sin var okay. Mye av det samme. Dog for mye CoD: Generic Title og FIFA. Screamrider har ejg ingen mening om akkurat nå. Trodde først det var et nytt sidespill i Rollercoatser Tycoon serien og ble veldig sur da eksplosjonene kom. Indie-seksjonen var den beste, mye variert der, dog veldig mye som enten allerede er ute på PC, kommer på PC eller kommer på PS4. Tomb Raider greia var et "PR clustercuk" som jeg vil kalle det. EA sin var elendig. 1) Sony 2) Microsoft 3) EA 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Tja, synes nå for mitt vedkommende at de var omtrent like trausige. Synes ikke det var noen spennende annonseringer, eller noen nyheter som får meg til å dra fram kortet. Var liksom ingen wow faktor over dette, største overraskelse var vel 10 millioner punktet til ps4 og quantium brake. Gamescon har vel kanskje det problemet at det er knapt to måneder siden de pakket sammen i los angeles. Hadde også håpet på å få sett mer av The Sims 4 i dag, men synes hele den sekvensen bare ble for dum, og jeg følte meg nesten flau på peter moore sine vegne.... Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 (endret) Valve har vel en konferanse i morgen, Source 2 og Half-Life 3 blir annonsert. Alt ordner seg. Endret 13. august 2014 av Dore123m Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. august 2014 Forfatter Del Skrevet 13. august 2014 Konami skal vise Metal Gear Solid V her straks. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Jeg håpte virkelig David Hayter skulle snike seg opp bak Kiefer Sutherland, kutte strupen hans, og dermed avsløre at David skal gjøre stemmen til Snake likevel. Det skjedde ikke, men jeg håper fremdeles at alt dette bare er en kjip spøk. Det er tross alt veldig merkelig at Snake snakker så lite i denne demoen de viste, og også i Ground Zeros. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Men Keifer er voice actor i alle credits-scenene i Ground Zeros. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Jada, det er nok han som har stemmen til Snake i GZ, men han sier rimelig lite. Spesielt i denne GC-demoen virket det fryktelig unaturlig for han å være så stille. Da Snake ble spurt han har vendt seg til den mekaniske armen, så kommer det ikke et grynt engang. Det virket veldig unaturlig. Men kanskje det bare er for å gjøre overgangen litt lettere for alle Hayter-fansene. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Så hva synes folke tom konferansene. Personlig likte jeg Sonys best. Mange varierte spill og jeg er imponert over hvor raske de var med å gå fra et spill til et annet, ikke mye snakking slik som før. Hadde de røpet at PT skrekkspillet egentlig er Silent Hill tror jeg nok kofneransen hadde vært enda bedre. Microsoft sin var okay. Mye av det samme. Dog for mye CoD: Generic Title og FIFA. Screamrider har ejg ingen mening om akkurat nå. Trodde først det var et nytt sidespill i Rollercoatser Tycoon serien og ble veldig sur da eksplosjonene kom. Indie-seksjonen var den beste, mye variert der, dog veldig mye som enten allerede er ute på PC, kommer på PC eller kommer på PS4. Tomb Raider greia var et "PR clustercuk" som jeg vil kalle det. EA sin var elendig. 1) Sony 2) Microsoft 3) EA Jeg likte helt klart Sony sin pressekonferanse best. Viste mye bra og variert stoff som ser bra ut. Men må allikevel si at Advanced Warfare så overraskende bra ut. Blir mye å sette seg inn i, men det så morsomt ut. Mye Indie spill også. Det var vel dette som reddet Microsoft sin konferanse for meg. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Er EA`s konferanse over? Er det noen som har noe program over hva som skjer når? Edit: Opptak av EA`s pressekonferanse her http://www.twitch.tv/ea/c/4433815 takk jeg gikk glipp av starten så får se den nå Sorry, fant ut helt på slutten etter å ha sett hele greia at det var opptak ifra E3... Dette blir nok mer riktig http://www.gamespot.com/articles/ea-gamescom-2014-press-conference-liveblog/1100-6421579/ hehe samme her, fikk nå sett begge så bryr meg ikke siden jeg vissnokk gikk glipp av e3 sendinga og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå