Gå til innhold

Gamescom 2014

Anbefalte innlegg

Demoen til P.T. er i det minste ute. Laster ned nå. :)

er vell fullversjonen siden spillet ikke ligger under demoer? kan ikke spille på noen dager siden jeg opererte i høre handa i går så kan ikke teste selv

Jo, den ligger da under demoer? Er nok ikke fullversjonen. Men prøvde den, og kan ikke si det falt i smak, dessverre. Vil ikke skrive for mye da det er et spill man må oppleve selv, men det jeg kan si er at stemningen er rimelig bra til tider. Gameplay... not so much. Litt skuffet. :/

jeg lastet det ned på us psn å der ligger det ikke under demoer, men takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg lastet det ned på us psn å der ligger det ikke under demoer, men takk for svar :)

Ah, skjønner. Jeg bruker norsk (europeisk?) PSN. Er mulig det er noe der. Dobbelsjekket nå, og det ligger på New Releases -> Demos. Men det er ikke nøye. Hovedsaken er jo at du har fått det. :)

Lenke til kommentar

Indie eller ei, det Sony viste foruten bloodborne, var rett og slett dritt. Holdt på å le meg ihjel da jeg så den metal gear solid-sekvensen med boksen, well done! ...

må si min mening er stikk motsatt av din da det eneste ms hadde var quantum break som i det hele tatt var intressangt, resten var jo såpass kjedelig jeg holt på å sovne, og tror du misforsto den mgs tingen siden den skulle være morsom :tease: typisk hideo å komme med slike gullkorn

Endret av Leffi78
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...