Schreiber Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Skjønte ikke helt hva slags spill Wild er jeg. The open-world game features an enormous universe, dynamic weather, and the ability to play as any creature you wish. "Devoted to the wilderness," its promotional text says. "Set 10,000 years ago when nature and humanity were one." http://www.ign.com/articles/2014/08/12/gamescom-2014-rayman-creator-announces-wild-for-ps4?abthid=53ea5976f432577f3d00003f Er for øvrig fra folkene bak Rayman og Beyond Good & Evil. Det lover bra. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Og EA sin er i morgen tidlig? om jeg ikke har missforstått helt. ja kl 10. og MGS kl 11 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 det var en skuffende konf. viste fram bare ting som vi har sett før og indi spill.. ugh I motsetning til Microsoft mener du? den var bedre ihvertfall, og ting man ikke har sett, og ikke 90% indi Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Ingen Last Guardian denne gangen heller. Ikke GTA V heller viss det var noen trøst. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Demoen til P.T. er i det minste ute. Laster ned nå. er vell fullversjonen siden spillet ikke ligger under demoer? kan ikke spille på noen dager siden jeg opererte i høre handa i går så kan ikke teste selv Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Ingen Last Guardian denne gangen heller. Ikke GTA V heller viss det var noen trøst. Ei heller Grim Fandango. Men det og GTA 5 er i hvertfall garantert. Man må bare krysse fingrene for The Last Guardian. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 det var en skuffende konf. viste fram bare ting som vi har sett før og indi spill.. ugh I motsetning til Microsoft mener du? den var bedre ihvertfall, og ting man ikke har sett, og ikke 90% indi Lurer på om vi så på samme pressekonferanser. Så jo bare ting vi allerede vet om og indie hos MS også. Men skriver det under kategorien forskjellig smak, tror jeg. For meg var Sonys konf. mer variert og gjennomført i alle fall. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 det var en skuffende konf. viste fram bare ting som vi har sett før og indi spill.. ugh I motsetning til Microsoft mener du? den var bedre ihvertfall, og ting man ikke har sett, og ikke 90% indi Lurer på om vi så på samme pressekonferanser. Så jo bare ting vi allerede vet om og indie hos MS også. Men skriver det under kategorien forskjellig smak, tror jeg. For meg var Sonys konf. mer variert og gjennomført i alle fall. sa ikke noe om "ikke vet om" de viste ihvertfall noe nytt fra de vi vet om, sont viste gamle trailer og klipp som har vært ute. og MS hadde langt i fra så stor vekt på indi som sony Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 skjer med indistation.... Skjer med å ikke være voksen med å unngå slike kommentarer. Begge konferansene var gode og dårlige på sine måter. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 (endret) skjer med indistation.... Skjer med å ikke være voksen med å unngå slike kommentarer. Begge konferansene var gode og dårlige på sine måter. vet ikke hva det har med å være voksen eller ikke, men det kan vel sikker far fortelle meg. det var ihvertfall det inntrykket jeg satt igjen med etter denne konferansen, om det er positivt eller ikke kan sånne voksene krarer som deg avgjøre Endret 12. august 2014 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Det er ekstremt barnslig å si "ugh, indies". Ærlig talt, bare å skjerpe seg. 2 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Skjønte ikke helt hva slags spill Wild er jeg. The open-world game features an enormous universe, dynamic weather, and the ability to play as any creature you wish. "Devoted to the wilderness," its promotional text says. "Set 10,000 years ago when nature and humanity were one." http://www.ign.com/articles/2014/08/12/gamescom-2014-rayman-creator-announces-wild-for-ps4?abthid=53ea5976f432577f3d00003f Er for øvrig fra folkene bak Rayman og Beyond Good & Evil. Det lover bra. Det så bra ut. Blir spennende å se om det blir populært. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. august 2014 Forfatter Del Skrevet 12. august 2014 Hvem som hadde best blir jo helt opp til hvilke smak og spill en liker. Selv så synes jeg MS hadde for lite eksklusive (som vanlig) og ikke et bredt spekter av spill som jeg liker. Så igjen som dem siste årene så er det Sony som leverer varene for meg og min smak. Og jeg er i godt selskap blant 10 millioner andre 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Det er ekstremt barnslig å si "ugh, indies". Ærlig talt, bare å skjerpe seg. hhaha seriøst? ja jeg må nok skjerpe meg siden jeg ikke liker sånne indi spill. ugh.. folk Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Vet vi hvor mange av Xbox one som har blitt solgt? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 (endret) sa ikke noe om "ikke vet om" de viste ihvertfall noe nytt fra de vi vet om, sont viste gamle trailer og klipp som har vært ute. og MS hadde langt i fra så stor vekt på indi som sony Da er du mer oppdatert enn meg på hva som allerede er ute eller har lekket. For meg var det meste av trailere og demoer som ble vist både hos MS og Sony nytt, i den forstand at jeg aldri har sett akkurat de trailerene før. At Sony fokuserte mer på "indie" enn MS kan være så, men så hadde de også langt flere (og etter min mening bedre) indiespill å vise frem. Jeg synes forresten det er helt rett å slippe dem til, de er en stor del av spillfremtiden. Det er de som lager ekte "nyskapende" spill, og det er langt, langt flere av dem enn det er blockbuster-produserende studioer. Det jeg kan si jeg så av skikkelig nytt, utenom indie, på MS konf. var annonseringen av TR som XBO eksklusiv og gameplay demo av Quantum Break. Ellers var det 30% Fifa, 30% Halo, 20% klipp av indiespill, og resterende 20% var blanding av videoer fra spill vi har sett videoer av før. Det er ekstremt barnslig å si "ugh, indies". Ærlig talt, bare å skjerpe seg. Kanskje ikke barnslig, men det er rart å synes alt som kan kalles indie er æsj, da du kan finne nesten alt mulig av spill fra indiestudioer. Ikke alle små studioer er indie heller. Endret 12. august 2014 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Vet vi hvor mange av Xbox one som har blitt solgt? Er kun snakk om 5 mill shipped men ikke solgt alle til kunder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Det er ekstremt barnslig å si "ugh, indies". Ærlig talt, bare å skjerpe seg. Folk har forskjellig smak hva spill angår. Det som fasinerer meg hva som i dag ligger i begrepet indie, man skal ikke så mange år tilbake før det ville vært kalt et normalt spill. Fordelen med indie kategorien er jo at utviklere har latt fantasien løpe løs og dermed kommet opp med mange gode konsepter. Hvorvidt det passer alle er jo en smakssak, så istedet for ugh, indies vil jeg si ugh, spesielle mennesker.... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 (endret) COD AW som jeg syntes var det beste MS hadde. Det sier vel sitt. Mye forsiktige valg av MS. Det andre positive var COD AW bundle med 1 TB HDD Endret 12. august 2014 av iL ImMorTaL 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Demoen til P.T. er i det minste ute. Laster ned nå. er vell fullversjonen siden spillet ikke ligger under demoer? kan ikke spille på noen dager siden jeg opererte i høre handa i går så kan ikke teste selv Jo, den ligger da under demoer? Er nok ikke fullversjonen. Men prøvde den, og kan ikke si det falt i smak, dessverre. Vil ikke skrive for mye da det er et spill man må oppleve selv, men det jeg kan si er at stemningen er rimelig bra til tider. Gameplay... not so much. Litt skuffet. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå