Gå til innhold

Gamescom 2014

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bare synd at ingen av spillene er av interesse for min del, kanskje the order, må se mer

Har forhåndsbestilt First Light for en god stund siden, og får det lastet ned automatisk når det kommer. Elsker Second Son, til tross for at jeg ikke likte de to første infamous'ene noe særlig, :)

Ingen som griner når Mario Kart 8 eller nyeste Super Mario er Nintendo Exclusive..

Ingen forventer å se dem på andre konsoller uansett. Er noe annet med spillserier som bruker å være multiplattform plutselig blir eksklusive.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er poenget med at andre skal kunne unlocke ting i spill for meg?

Sånn jeg forstår det betyr det at jeg kan spille sammen med deg, selv om jeg er på en annen kant av landet og ikke engang eier spillet. Det holder at du gjør det. :) Ikke at det er noe nytt. Det er jo det Nintendo har gjort ganske lenge med Download Play. Selv Starcraft kan spilles i multiplayer, selv om bare en eier spillet.

http://www.ign.com/articles/2014/08/12/gamescom-sony-outlines-ps4-firmware-20-share-play?abthid=53ea55a91131ca7d3d00003d

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det var en skuffende konf. viste fram bare ting som vi har sett før og indi spill.. ugh

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...