Gå til innhold

Gamescom 2014

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tomb Raider blir nok tilgjengelig på samtlige plattformer så fort vi snur kalenderen til 2016. Så XBO har spillet eksklusivt i noen mnd toppen. Får en håpe..

Ikke at det er noe feil at XBO har det eksklusivt egentlig. Men det forrige Tomb Raider spillet slet med å selge nok kopier en godt stund. Og har det eksklusivt vil ikke akkurat hjelpe på det. Selv om dem selvf får endel penger ifra Microsoft.

Lenke til kommentar

XBO tar skrittet ut til å bli en fullblods media hub.

Xbox One compatible file types

• 3gp audio
  • 3gp video
  • 3gp2
  • aac
  • adts
  • animated gif
  • asf
  • avi divx
  • avi dv
  • avi uncompressed
  • avi xvid
  • bmp
  • jpg
  • gif
  • h264 avchd
  • mjpeg
  • mkv
  • mov
  • mp3
  • mpeg 1 ps
  • mpeg 2
  • mpeg 2 hd
  • mpeg 2 ts
  • mpeg 4 h264 aac
  • mpeg 4 sp
  • png
  • tiff
  • wav
  • wma
  • wma lossless
  • wma pro
  • wma voice
  • wmv
  • wmv hd

Kilde

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Håper vi får en realesedate på GTA V. Er et av de spillene jeg gleder meg mest til høst.

Har nesten ikke hjerte til å si det har vært ute ganske lenge nå... :p Sorry, ble for fristende her jeg sitter og venter på at showet skal starte. :p

Aner ikke helt hva jeg forventer, men håper på noe fra Rise of Tomb Raider, og svært gjerne en stor overraskelse eller to. Har Nintendo noe på gang, btw?

Hehe er klar over det :p Tror jeg har fullført det 8 ganger på 360, men siden jeg ikke lenger har den får jeg heller ikke spilt det før ps4 utgaven dumper ned i postkassa :) Men tilbake til showet, ved siden av Halo og Forza var jo det eneste som så små spennende ut spillet fra Remedy. Får håpe på noe mer spennende nyheter fra Sony om noen timer.

Lenke til kommentar

Hmm...det var det hele? Utenom Tomb Raider så var det ikke noen store overraskelser her akkurat. Et aldri så lite *gjesp* faktisk....

Da er et å vente til kl 19:00 så se hva Sony har på lur.

følte den konferansen var sinnsykt dryg(føltes som den varte i 3+ timer), håper for all del sony kommer med noe bedre, liker bare ms mindre når de har kjøpt opp Tomb Raider, men men kommer nokk sikkert til pc etter hvert :) evt til andre konsoller ett år senere

Lenke til kommentar

Tja, jeg synes de gjorde det ganske bra. Selvfølgelig ikke godt nok til å få meg til å kjøpe XBO, men frister sikkert andre. Var kjedelig mye fokus på Halo og Fifa. :sleep:

Synd både for meg og Crystal Dynamics at TR ble exclusive, jeg får ikke oppleve spillet, og de får ikke mine penger, men slik er det, "You win some, you lose some"

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Hvis Rise of Tomb Raider virkelig var eksklusivt, hvorfor er Temple of Osiris ikke også eksklusiv? Gir ikke helt mening. De kan jo ikke bare kødde med PC og PS4-folket ved å gi dem en dungeon crawler med Lara, uten å ta hovedspillet på de plattformene også etterhvert. Det er nok garantert en tidseksklusiv, så folk blir nødt til å kjøpe XBone for å spille det. Det er kort tid siden PS4 og XBone ble lansert, og begge trenger store titler for å selge. Dermed kan de gjøre Rise of Tomb Raider "eksklusiv" for en stund. Når salget av XBone roer seg trenger de ikke å ha det eksklusivt lengre, så da porter de det over til andre konsoller. Ville ikke akkurat bekymret meg noe særlig.

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Hvis Rise of Tomb Raider virkelig var eksklusivt, hvorfor er Temple of Osiris ikke også eksklusiv? Gir ikke helt mening. De kan jo ikke bare kødde med PC og PS4-folket ved å gi dem en dungeon crawler med Lara, uten å ta hovedspillet på de plattformene også etterhvert. Det er nok garantert en tidseksklusiv, så folk blir nødt til å kjøpe XBone for å spille det. Det er kort tid siden PS4 og XBone ble lansert, og begge trenger store titler for å selge. Dermed kan de gjøre Rise of Tomb Raider "eksklusiv" for en stund. Når salget av XBone roer seg trenger de ikke å ha det eksklusivt lengre, så da porter de det over til andre konsoller. Ville ikke akkurat bekymret meg noe særlig.

kommer mye ann på hvor mye ms betaler spillselskapet og hvor store salgstall dette får, vi får bare se etter hvert

bare 2 og en halv time til sony starter sin pressekonferanse

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...