Jørgen Sørheim Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 En ting som ikke er nevnt i den forklaringen: Konvolutter med prikk på betyr at du har deltatt i den diskusjonen! Det er en veldig praktisk funksjon. Ser ingen prikker her, jeg.. (IB-template) :grine: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Men HW.no dere må få denne forklaringen inn på deres skin. Synes virkelig ikke det er nødvendig å vise det hver eneste gang du ser i forumet. Det burde heller vært en link "Ikonforklaringer" eller noe sånt. Det er jo noe du etterhvert lærer... psilocybe: Hmm... kanskje pga du ikke har svart i emnet? Jeg også bruker IB skinnet, og hos meg er alle emner jeg har svart på merket med en prikk på konvolutten. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 Men HW.no dere må få denne forklaringen inn på deres skin. Synes virkelig ikke det er nødvendig å vise det hver eneste gang du ser i forumet. Det burde heller vært en link "Ikonforklaringer" eller noe sånt. Det er jo noe du etterhvert lærer... psilocybe: Hmm... kanskje pga du ikke har svart i emnet? Jeg også bruker IB skinnet, og hos meg er alle emner jeg har svart på merket med en prikk på konvolutten. Du har helt rett at man lærer fort hva de betyr. Det holder med en link. Jeg prøver et nytt skin. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Heh, nå fikk jeg dem opp på hw skinnet. Men bare hvis jeg går inn på min assistent og velger "mine siste 10 innlegg". Da dukker konvoluttene opp nederst på siden (men kun i oversikten over de 10 innleggene). Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 Takk for tipset tigerdip Likeså her -- så da er vel alt i ordan da... :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå