John Kr Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Beklager, men jeg har ikke fått med meg hva fargekodingen på konfoluttene i første felt betyr. Finnes det en oversikt en plass i dette Forum? Lenke til kommentar
Fury Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 På bunnen av denne siden kan du se forklaringen: http://forum.hardware.no/index.php?showforum=60 Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 25. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2003 Beklager igjen, jeg fant ingen forklaring på denne siden. En smule veiledning har gjort seg... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Ser de ikke er her men om du går til feks Hovedkort, Prosessor og Minne så står de iallefall der. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Hmm, det er flere som heller ikke ser det der. Jeg ser det, men jeg vet at Ueland ikke ser det heller. Eller han gjorde det iallefall ikke for en stund siden. Vent litt, screenshott på vei Lenke til kommentar
Fury Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Så noen ser ikke denne delen i det hele tatt? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Så noen ser ikke denne delen i det hele tatt? Akkurat. No idea why Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 25. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2003 Ser de ikke er her men om du går til feks Hovedkort, Prosessor og Minne så står de iallefall der. Finner heller ikke noe på denne siden. :grine: Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 25. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2003 Bra forklaring over med bilde, men det er slik at jeg mangler den nederste feltet. Jeg hvet ikke hvorfor! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 den forklaringen skal nok vere på alle kategorier og det virker som noken har den og noken ikkje. Eg har aldri sett den forklaringen. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 25. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2003 Hvem avgjør hvilken konfolutt som skal brukes? Er det den som starter tråden. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 En ting som ikke er nevnt i den forklaringen: Konvolutter med prikk på betyr at du har deltatt i den diskusjonen! Det er en veldig praktisk funksjon. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Hvem avgjør hvilken konfolutt som skal brukes? InvisionBoard putter på et bilde som skal vise noe. For å se hva konvolutten betyr, se på bildene våre da Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 En ting som ikke er nevnt i den forklaringen: Konvolutter med prikk på betyr at du har deltatt i den diskusjonen! Det er en veldig praktisk funksjon. Finnes det en måte å liste opp alle trådene man deltar i? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Oi! Den oversikten har aldri jeg sett noe til. Da mangler jeg den pluss at jeg ikke alltid får lov til å velge fast reply. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Får den ikke frem her men i feks hk,cpu og minne der har jeg den Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 (endret) Ingen av de 11 hovedkategoriene har en forklaring på hva disse konfoluttene betyr. Merkelig at noen ser de mens andre ikke. Det er alltid forskjell på folk... Endret 26. oktober 2003 av John Kr Lenke til kommentar
unwill Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jeg har forklaringene overalt... har det noe med hvilken skins du bruker? Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 Godt forslag. Jeg kjører Hardware, tester samtidlig de andre. Skal få høre. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 Utrulig men sant. Av de 6 "skins" som er på Forumet så er det bare Hardware sitt skin som dette ikke fungerer på. Konfolutt forklaringen har jeg på de 5 andre. Takk unwill for tipset. Men HW.no dere må få denne forklaringen inn på deres skin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå