Gå til innhold

Flower girl.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med Tove og i tillegg ser det ikke regissert ut? Personlig liker jeg jo kornete s/h bilder, så dette falt i smak.

mvh

Jan

Hei Jan.

Det er ikke regissert,det er et øyeblikksbilde-du har helt rett.

Synes blikkontakten ble veldig bra så jeg jobbet litt med det i LR.

Forsøkte å fjerne de hvite flekkene uten hell,tror jeg trenger et kurs i LR :)

Tusen takk for fin tilbakemelding Jan.

Arvid.

Lenke til kommentar

Flott bilde! Synes kornet passer fint her :) De hvite flekkene fjernes enkelt ved bruk av spot removal tool og heal. Bare å "tegne" over flekkene så forsvinner de. Hvis det ikke ser bra ut automatisk kan du flytte på sirkelen den henter data fra, og finne et mer passende område.

Lenke til kommentar

Flott bilde! Synes kornet passer fint her :) De hvite flekkene fjernes enkelt ved bruk av spot removal tool og heal. Bare å "tegne" over flekkene så forsvinner de. Hvis det ikke ser bra ut automatisk kan du flytte på sirkelen den henter data fra, og finne et mer passende område.

Takker for fin tilbakemelding aleckjo :)

Har prøvd dette ,men får det ikke til..får bare prøve igjen,sikkert noe jeg gjør feil.

Arvid.

Lenke til kommentar

Meget bra bilde Nutini :)

Dette er et bilde som bare blir bedre når det er kornete og sort hvitt, jeg synes de vite strekene passer bildet bra da det er med på å gi bildet et gammeldags utsende.

Hvis du lurer på hvordan du skal fjerne spott i Lightroom 5 så trykk på filmen under.

Endret av LAEN
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...