hansvestre Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Fisherman Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Et knallgodt portrett, der du har fåt lyset på riktig plass. S/hv bare høyder bildet, så det var et godt valg. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Enig med Pentaxen her. Veldig flott og maskulint portrett med tilhørende god belysning og kvadratisk utsnitt. Den eneste lille detaljen jeg henger meg litt opp i, er at hempen på glidelåsen kunne vært en aning mindre eksponert - blikket mitt falt automatisk litt for raskt ned på denne istedet for å hvile lengre på øyne og ansikt. mvh Jan 1 Lenke til kommentar
hansvestre Skrevet 12. august 2014 Forfatter Del Skrevet 12. august 2014 Enig med Pentaxen her. Veldig flott og maskulint portrett med tilhørende god belysning og kvadratisk utsnitt. Den eneste lille detaljen jeg henger meg litt opp i, er at hempen på glidelåsen kunne vært en aning mindre eksponert - blikket mitt falt automatisk litt for raskt ned på denne istedet for å hvile lengre på øyne og ansikt. mvh Jan Takk for fin tilbakemelding. Jeg har ikke tenkt på hempen tidligere, men er helt enig med deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg