Existence Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Heisann. Har et problem her. Prøvd å koble til 2 forskjellige N64 til 2 forskjellige tver.. En Panasonic Plama 50" og en Samsung LCD 40" Samsungen registerer at det er RCA cable koblet til, men får ingen bilde. Panasonicen gir heller ingen bilde på verken RCA cable eller når eg bruker Scart. Samme med Samsungen. Noen som vet noen tips eller triks jeg kan bruke? Hadde satt stor pris på all hjelp ! Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Rart, jeg klarer fint å fyre opp min N64 via RCA kabel på en 46" samsung 3d smart tv Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Tipper brukerfeil. Vet du at ting virkelig fungerer? Er kabler og evnt. scartadaptere OK? Koblet til riktig valgt inngang? Lenke til kommentar
Existence Skrevet 11. august 2014 Forfatter Del Skrevet 11. august 2014 Har 2 konsoller hvor den ene for ikke så veldig lenge siden ble brukt på en eldre lcd skjerm på jobb. Har prøvd Scart, vanlig rød,hvit,gul, og rød,hvit, blå/grønn. Vært igjennom alt av Komponent, AV, Ekst 1 og 2 innstillinger på begge tvene Rart, jeg klarer fint å fyre opp min N64 via RCA kabel på en 46" samsung 3d smart tv Bruker du AV da? Stiller skjermen til 4:3 eller er det bare auto hos deg? Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Har "fit to screen" så den strekker bildet til fullscreenBruker normal AV ja. Lenke til kommentar
Existence Skrevet 16. august 2014 Forfatter Del Skrevet 16. august 2014 Renset spillet med dildorens! I works! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå