Not Impressed Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Har de siste dagene hatt problemer med at en varseltrekant og melding kommer opp ikke lenge etter jeg starter opp Civ 5, se bildet nedenfor. Har spilt Civ 5 i over 300 timer på samme maskin uten dette problemet. Ved å se på oppgavebehandling mens spillet står har jeg sett at over 83% minne er i bruk når spillet er på. Derimot er det minimalt annet som står på bortsett fra spill og oppgavebehandling, noe av det største er Dropbox på 68 mb minne. Spiller ikke stort annet enn FM2013 og AoE II foruten Civ5 Har en samsung 9-serie med: 256 gb ssd Intel HD Graphics 4000 Har kjørt virussjekk via F-secure Online Scanner uten å oppdage noe. Noen idé hva problemet kan være? Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Såvidt jeg har skjønt er dette en feil som oppstår under W8.1 pga minnelekkasje når du spiller i fullskjerm og spilloppløsningen ikke samsvarer med skrivebords-oppløsningen. Så hvis skrivebordet er 1920x1080, må spillet ha samme (evt spille i vindu-modus). Eller noe i den duren. Hvis du ikke har W8.1, don't mind me Lenke til kommentar
Not Impressed Skrevet 12. august 2014 Forfatter Del Skrevet 12. august 2014 Såvidt jeg har skjønt er dette en feil som oppstår under W8.1 pga minnelekkasje når du spiller i fullskjerm og spilloppløsningen ikke samsvarer med skrivebords-oppløsningen. Så hvis skrivebordet er 1920x1080, må spillet ha samme (evt spille i vindu-modus). Eller noe i den duren. Hvis du ikke har W8.1, don't mind me Skiftet spilloppløsning og testet. Ser ut til å virke! Har W8.1. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå