fisken307 Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 (endret) Har et stuebord som jeg fikk med da jeg kjøpte huset, som jeg nå vil selge, men er usikker på hva det er verdt. Finner ikke ut av hvor det er kjøpt, så lurte på om noen kan hjelpe meg med å anslå en ca verdi? Endret 11. august 2014 av fisken307 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Med tanke på slitasje og markedet på evt. finn.no vil jeg anta rundt 500 ,- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Max. Jeg ville kjørt det på fyllinga dersom ingen ville hente det på "Gis bort" på finn.no. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Mal det hvit og selg det for en tusning. Tror bordet kan bli veldig fint hvit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Bare å prøve, det mest utrolige kan selges på finn (ref strutsepute-reklamen). Dersom du maler, må du først utbedre alle småskader, da disse vil bli mye mer synlige når bordet er malt enn når de er som nå. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 (endret) Mal det hvitt. Ikke utbedre skadene. VINTAGE STUEBORD M/ NYDELIG PATINA 1500,- Endret 12. august 2014 av Feh 1 Lenke til kommentar
dePt Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Er ikke shabby chic gått av moten enda ?! Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Bordet er sikkert av eit eller anna merke, og det kan godt hende at det var dyrt ein gong i tida, men det er ikkje lett å finne ein eventuell kjøpar som er villig til å bla opp store summar for bordet. Kva du kan ta for det vil i all hovedsak være avhengig av kvar i landet det er du bur. Er det mange andre i området som selger slike bord? Er det mange i området som kjøper brukte møbler? Og kva vil det koste deg å få levert bordet på dynga? Personleg ville eg sattsa på å gi vekk bordet gratis mot henting. Nesten uansett så vil det være lønnsomt for deg, det vil fort koste nokre hundrelappar å levere det på avfallsplassen, meir dersom du må leige henger eller bil for å frakte det vekk. I tillegg kjem arbeidet med å kaste det, går nok fort minst ein time for to mann å bære det ned i bilen, kjøyre det på avfallsplassen, betale for leveringa og kjøyre tilbake. Så om du klarer å kvitte deg med det utan å måtte bruke penger så er det ein kjempedeal for deg dersom nokon vil hente bordet. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Bordet er da av tre, og tre er så vidt jeg vet alltid gratis å levere. Så da er det kun evt. utgifter med transport man har... Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Mal det for all del IKKE. Dette er vakkert edeltre, og pent mosaikkarbeide (intarsia/marketeri). De som liker tre og mønsteret kan juble over muligheten til å kjøpe dette bordet. Maler du det, vil de se på det som reint hærverk, å ødelegge bordet. Jeg ville tatt med bildene til en brukthandel og spurt om de er interessert og om til hvilken pris. Eller avertert det på Finn eller en lokal Facebook-kjøp-salg-gruppe med en moderat prisantydning og mulighet for å gi bud. 1 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Bordet er da av tre, og tre er så vidt jeg vet alltid gratis å levere. Nope! Priser på avfallshåndtering er lokalt styrt. Jeg betaler samme kubikkpris uansett hva slags avfall som leveres. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Samme her. Betaler samme pris uansett hva det er, unntatt for hageavfall, asbest, EE-avfall, kjemikalier og PCB-vinduer, som er gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå