Abellen Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 PC-en har fungert smertefritt i flere måneder nå, men plutselig idag så skrudde den seg brått av.Nå får jeg ikke den på lengre, den starter i to til tre sekund så skru den seg av. Dette gjør den kontinuerlig uten av jeg trykker en eneste knapp på PC-en.Hovedkortet er Asus ZB7-PRO.Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 (endret) - Forsøkt å resette BIOS (Clear CMOS) ? - Forsøkt standard feilsøking på komponenter? (Altså plukke vekk harddisker, SSD'er, alle rambrikker utenom 1, skjermkort (bruk utgang på HK), øvrige addon-kort osv..) - Sjekket alt av kabling? Ingenting som er løst, eller noe annet som kortslutter? - Du har brukt mellomstykkene under HK? - Har du bakkenett eller luft-strekk for strøm inn til huset/leiligheten din? Hvis luft-strekk har du overspenningsvern? Kanskje du har vært uheldig i stormen som har herjet i det siste .. Endret 11. august 2014 av Kyrre S. 1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Det kan og vær spyware eller annet dritt. Fikset mange maskiner for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå