Lisbeth Grendal Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Hva skjules bak blåner Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
nutini Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Hei Lisbeth. Lag på lag skaper et flott landskapsbilde. Herlig ! Arvid. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 11. august 2014 Forfatter Del Skrevet 11. august 2014 Hei Lisbeth. Lag på lag skaper et flott landskapsbilde. Herlig ! Arvid. Hei Arvid, og tusen takk for hyggelig kommentar. Dette bildet ble tatt i Huddal, en litt disig dag. Denne gangen fikk jeg "de seks blåner". Den syvende får jeg vel jakte på ved en annen anledning Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 11. august 2014 Forfatter Del Skrevet 11. august 2014 Hei Lisbeth. Lag på lag skaper et flott landskapsbilde. Herlig ! Arvid. Hei Arvid, og tusen takk for hyggelig kommentar. Dette bildet ble tatt i Huddal, en litt disig dag. Denne gangen fikk jeg "de seks blåner". Den syvende får jeg vel jakte på ved en annen anledning Lisbeth. Oooops! Jeg mener Tuddal - ved Gaustadtoppen Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Et fint landskapsbilde Lisbeth, enig der med Arvid Hilsen Leif Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 13. august 2014 Forfatter Del Skrevet 13. august 2014 Et fint landskapsbilde Lisbeth, enig der med Arvid Hilsen Leif Hei Leif, og tusen takk for hyggelig kommentar Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Lag på lag er nevnt. Kanskje en smaksak, men jeg kunne tenkt meg å halvere himmelen for å senke betrakters blikk noe. Roar Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 13. august 2014 Forfatter Del Skrevet 13. august 2014 Lag på lag er nevnt. Kanskje en smaksak, men jeg kunne tenkt meg å halvere himmelen for å senke betrakters blikk noe. Roar Tusen takk Roar, for konstruktiv kritikk Du har et "makalaust" blikk, og er en flott læremester Jeg må bare si meg enig med deg denne gangen også jeg Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg