KoKo_ Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Hei! Usikker på om dette er riktig sted, men prøver: Jeg har denne informasjonen i en bat-fil -- Echo %time% >>Loggtestadm.txt Echo Hello World >>Loggtestadm.txt -- Kjører jeg den som vanlig bruker, så skriver den helt fint til fil. Men kjører jeg den som admin, så kommer det ikke noe info til fil. Tips? Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 11. august 2014 Forfatter Del Skrevet 11. august 2014 Fant det visst ut selv, til slutt. Som admin må jeg visst definere hele banen til loggfila, den skjønte ikke at den lå i samme mappe av en eller annen grunn. Mulig fordi den kjører fra systemmappa som admin? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 (endret) Fordi $PATH og andre env-vars ikke er satt som admin. Eller hva enn slikt heter på windows. Endret 12. august 2014 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Får ikke det til å stemme. Åpner cmd som bruker og admin, set viser det samme. Dvs all environment settes likt. Men lokasjonen er forskjelig. Bruker åpnes på C:\Users\xxxxx, admin åpnes på C:\Windows\system32 Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 12. august 2014 Forfatter Del Skrevet 12. august 2014 Jeg fant igjen loggfila i systemmappa, så den la den ikke i samme mappe som bat-fila som admin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå