Blib Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Altså, ta en titt på det bildet. Det er store gule, grønne og andre ufyselige farger overalt! Jeg har *ikke* overklokket. Jeg har heller ikke puttet i noe ny hardware i maskinen på sikkert en måned. Det skjedde for første gang for 3 dager siden og skjer hyppigere og hyppigere. Først ungikk jeg det ved å underklokke kortet litt, men nå hjelper ikke det heller. Ingenting jeg kan komme på ble lagt til for tre dager siden som skulle forårsake en slik effekt. Noen som tør gjette? Edit: :oops: A7N8X Deluxe 2500+@3200+ Sapphire Radeon 9700Pro TwinMOS RAM Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Ligner på slik en del Gainward-kort med fucked minne ser ut... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 25. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2003 Tror du det kan være minnet på kortet mitt som har blitt utslitt og tatt dagen? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 Bør jeg kanskje bare ta sjansen på at skjermkortet mitt er slitent og sende det tilbake? Er blitt grundig lei disse nyttårsrakettene her Edit: Bruker forresten nyeste Omega-drivere... :/ Lenke til kommentar
atrax Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Ligner på slik en del Gainward-kort med fucked minne ser ut... Jah, omtrent akkurat slik så skjermen min også ut da Gainward-kortet mitt tok kvelden.. Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Sånn så mitt Geforce 2 mx ut da jeg klokket minnet for mye. Og det skjedde med mitt Radeon 9700 pro kort, uten at jeg hadde klokket det, sendte det inn og det var altså feil med det. Så bare send inn kortet du.... Lenke til kommentar
kristofo Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jeg har også hatt det samme, stripene var gule. Det viste seg at det var skjermkortet som satt litt feil i apg-porten. Jeg bare bikket det litt frem og tilbake, så forsvant det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå