Gjest mafister Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Kan noen fortelle meg om det finnes et sted jeg kan finne koder for å få åpnet alle banene i ssx? Er blitt hekta på snowboard og klarer ikke åpne de to hemmelige banene... Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 [quote name='seaducer' date='25/10/2003 : 23:11'] Kan noen fortelle meg om det finnes et sted jeg kan finne koder for å få åpnet alle banene i ssx? Er blitt hekta på snowboard og klarer ikke åpne de to hemmelige banene... [/quote] Haha jeg klarte no å åpne banene *grin* , men du kan jo stikke innom [url="http://www.fastcheater.com"]Fastcheater[/url] for å finne kodeer! men det er fyfy å cheate Lenke til kommentar
guom Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Det er fyfy å jukse ja. hadde ikke gjort det selv på flere år faktisk. Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 [quote name='guom' date='26/10/2003 : 01:30'] Det er fyfy å jukse ja. hadde ikke gjort det selv på flere år faktisk. [/quote] Når jeg var ca 10 år så jukset jeg i hvilket som helst spill! Men nå har jeg ikke jukset på flere år! Ødelegger spillet liksom! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå