Gå til innhold

PewDiePie betyr mer for tenåringer enn tradisjonelle kjendiser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han har slagkraftig humor som treffer ungdommen.

Ungdom er vel et litt bredt begrep, du mener vel barn og unge tenåringer.

 

Jeg er selv 23 og ser fortsatt på meg selv som ungdom (eller ung voksen om du vil), og jeg har aldri hatt og tror aldri at jeg hadde hatt noen interesse for denne karen hvis han holdt på da jeg var 16...

Endret av WhoopWhoop
Lenke til kommentar

Glimrende. Han fronter den tradisjonelle youtuberen. Han nekter å hyre inn folk til å redigere videoene sine, gjør alt selv. Flott.

 

Følger ikke godt med på han, men jeg synes han spiller en viktig rolle. Det at han tjener drøssevis med spenn er jo vel og bra, men han spiller som sagt en viktig rolle. Jeg er vanligvis ikke den første til å overøse noen med superlativer, men i en internett-verden som blir mer og mer kapitalistisk så kan jeg bare si at det er rett og slett supert at det finnes slike folk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ingen uvilje mot Pewdiepie, annet enn at jeg skulle ønske at noen av hans mange subscribere kanskje ble litt mer jevnt fordel mellom andre flinkere youtube. Personlig digger jeg en annen noe kontroversiell youtuber, Total biscuit, og han har vel rundt 1,5 millioner og er etter min mening langt dyktigere.

 

Og joda, det går fint an å kjenne til Pewdiepie uten å ha set videoene hans i skjul. Jeg kjenner godt til fyren, og har kanskje sett én video.

Lenke til kommentar

Jeg må innrømme at jeg ramlet inn i debatten uten å være klar over at PewDiePie var et så sensitivt tema.

 

Jeg forstår at man mener at andre kanaler "fortjener" noen av subscriberne hans, men jeg tenker at det er et typisk "be careful what you wish for"-scenario. Det som gjør mange av de mindre kanalene hyggelige er nettopp det at de ikke er så store og det dermed er mulig å bli kjent med andre medlemmer og få utvekslet noen ord med de som driver kanalen i blant.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+241541

Har sett et par videoer med PewDiePie. Kan fint le litt av han, men synes fort det blir slitsomt med all skrikingen. Foretrekker heller Tobuscus, som har noe av den samme, sprø stilen, men er generelt roligere (mindre skriking og banning).

Lenke til kommentar

Hva har en skuespiller og visjonær som DiCaprio med en gamer/YouTuber som PewDiePie å gjøre? Dem har begge en rolle i underholdnings bransjen, men å sammenligne et geni av en skuespiller med en som spiller spill for 24 millioner kroner i året er latterlig. Hvorfor ikke sammenligne hvem av disse kjedisene som bidrar mest på listen for å gjøre verden til et bedre sted? PewDiePie har gitt $250.000 til rent drikkevann, DiCaprio har investert $7.000.000 i vern av havområder, $3mill til beskyttelse av nepals tigere, $38.8mill til wildlife conservation, listen går og går.

 

Det spiller ingen rolle hvor innflytelsesrik du er i verden så lenge som du ikke gir noe tilbake. Det skulle vært kriminelt. Mange YouTube kjendiser har mye å lære av Hollywood. Med mye penger kommer et stort ansvar.

Lenke til kommentar

Vil da si at PDP er et slags geni han også, som klarte å stikke hodet OVER alle de myriadene av andre let's play kanaler og faktisk tjene 24 millioner i året på det. Mens andre sitter med $1000 i mnd utbetalt.

 

Hvis han bare hadde hørt på alle naysayerene som sier "du er ikke bedre enn andre" hadde han aldri blitt mest sette kanal på youtube.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Abonnerer på en del kanaler, men PewDiePie er ikke en av disse, har snublet over han enkelte ganger men han skriker alt for mye til at jeg orker å benytte meg av hans Lets plays.

Ellers henger jeg med InsideSimRacing hvor nærmeste jeg har kommet PewDiePie så langt er racet hvor Darin Gangi brøt i ren frustrasjon, overbevist om at motstanderen var ute etter å sabotere for han, noe som ikke var tilfellet og som ble avklart i en senere episode.

 

Men at han er populær er ikke så rart, Hollywood's gutta boys inkluderer ikke fansen på samme måte, straks du inkluderer dem så blir du attraktiv.

JupiterBroadcasting er ett godt eksempel på det om man tuner inn Live, og nå begynner de å bli gjenkjent på gata, og det beste er, de driver IKKE med gaming.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...