Pennalihytte Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Jeg driver å søker etter jobb.. Har lite jobberfaring fra før, men hovedproblemet er at jeg sliter med sosial angst. Vet at det er en relativt utbredt psykisk lidelse, så om noen har noe erfaring med å jobbe med angst vil jeg gjerne høre om det. Ellers lurer jeg på om det finnes noen jobber som ikke krever at man er utadvendt, skaper godt arbeidsmiljø osv. Ikke det at jeg er frekk og negativ, men jeg blir veldig stresset av å vite at jeg må bidra med sosialt attpåtil jobben. Det sosiale blir liksom myyye verre enn selve jobben. Jeg har søkt på en del butikkjobber, men jeg håper nesten at de ikke tar kontakt, fordi jeg er livredd for å feile. Om de tar kontakt så må jeg vel bare bite tennene sammen, men om jeg hadde hatt andre mer overkommelige jobber på lager hadde det vært fint.f Noen tips? Lenke til kommentar