Zemeckis Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Hei Er det noen som har kjøpt seg Sapphire Radeon 9600XT?Hva følger med som ekstra utstyre som kabler,spill osv.Ser på hjemmesiden at HL2 følger med,men det har jo ikke kommet?Hva gjør Sapphire med det.Får de som har kjøpt 9600XT hos de ettersendt HL2 når det kommer på markedet?Dumt spm men... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 det vil bli lagt med en kose ller noe, som gjør at du kan laste det ned, eller få det ettersendt, men det gjelder nok ikke oss her i norge:( om det ikke finns noe atinorge da... men regn med nedlastnings muligheten, og dette gjelder ikke bare xt, men alle 9800 og 9600 (untatt non pro 9600) kan få lastet ned når det kommer heter det vist nå. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Du kan få HL2 sendt i posten, men du må betale "shipping and handling" selv. Men du får vel med en kode som gjør at du kan laste det ned, via Steam, tenker jeg, og da er det gratis. Med mindre du bruker ISDN, da... Ellers tror jeg ikke det er noen som har fått tak i en 9600XT eller 9800XT enda. Det er ihvertfall ingen webshopper som har fått dem på lager enda... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 Har ikke lagt merke til at det står antatt:2003-11-30 hos komplett : Men i såfall om det blir slik at vi kan øøaste den ned via steam så har jeg ADSL fra Telenor *grin* Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Har ikke lagt merke til at det står antatt:2003-11-30 hos komplett : Men i såfall om det blir slik at vi kan øøaste den ned via steam så har jeg ADSL fra Telenor *grin* Du må aldri stole på de release datoene på webshopene, for de blir forandret hele tiden....veldig irriterende men sånn er det bare..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå