Arodem Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Når spillet lanseres må du begynne helt på nytt igjen.Destiny-figuren din fra betatesten er borte for alltid Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 At et MMO/Online spill har resatt karakterene når de går fra beta til release version er da ingen nyhet, Skjedd med stort sett alle spill jeg har vært borti. 2 Lenke til kommentar
DigImp Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Dette kom ikke som en bombe nei. Det var forventet og for min del er det helt greit. Lenke til kommentar
Pugnax Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Gjør meg ikke noe, var misfornøyd med figuren min uansett Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 At et MMO/Online spill har resatt karakterene når de går fra beta til release version er da ingen nyhet, Skjedd med stort sett alle spill jeg har vært borti. Dette er da betatesting "A,B,C", om det så er online, offline eller gudene vet hva så er det jo temmelig normalt å resette når man går fra testing til endelige utgave. Lenke til kommentar
deffy92 Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 I andre nyheter fra Tek.no så rapporteres det at mennesker trenger oksygen for å leve. Viktig med revolusjonerende nyheter! 5 Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Forskere sier attpåtil at det å dø er livsfarlig. Mer om dette i Dagsrevyen! 2 Lenke til kommentar
Nilsen88 Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 hadde startet på nytt uansett, så null stress for meg:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå