Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hva liker du best av AMD og Intel?

DesertGlow

Hvilken prosessorprodusent liker du best?  

892 stemmer

1. 1. Hvilken prosessorprodusent liker du best?

• AMD
      563
    • Intel
      300
    • VIA
      11
    • Andre
      18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan virke som AMD vinner på grunn av prisen. Har selv AMD (XP1800+) og er storfornøyd, men hadde Intel vært billigere, ville jeg prøvd det en gang også. Men ettersom de er dyrere, og AMD funker for meg, så ser jeg ikke hvorfor. Intel skal være bedre til videoredigering, men selv om jeg driver med semiprofesjonell redigering, savner jeg ikke noe CPU kraft.

Mitt AMD system er ivertfall solid, og med Windows XP har jeg ikke opplevd en krasj på veldig veldig lenge (ett år eller noe sånt). Maskinen står på stort sett hele tiden uten restart, så jeg tror de som har hatt ett ustabilt AMD system bare har vært uheldige.

Lenke til kommentar
Intel, såklart. Amd-prosessorene ender opp i middelmådige maskiner som brukes på jobb, filserver og ting hvor man ikke trenger så voldsomt med ytelse.

Og hvem har de raskeste prosessorene på markedet for tiden?

Nå skal dere ikke legge opp til en krangel her, for tar vi med athlon Fx så har amd den raskeste cpuèn på markede selv om den er så godt som umulig å få tak i .

Men som tidligere vil spørsmålet vere "Hvor lenge var Adam i paradis" for det er ikke tvil om at Intel kommer til å gi svar på tiltale da de aldri vil tillate seg selv å bli ranket som nr 2 ;)

se her: athlon 64

så godt som umulig å få tak i?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...