Gjest mafister Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 eg lurer på kas mobil egska ha meg. eg vil helst ha med desse tinga kamra vidokamra mp3 blåtann. pris har ingentin å sei pda kan også vurderes Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 en ting først må du ha videokamera,bluetooth og mp3? hvorfor? bare spør... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 ut ifra dine øsnker finnes bare ; p900 men denne kommer ut først om ca.1-2mnd siemens u-10 siemens u-15 nokia 7600 Siemens SX1, denne kommer også ut om en stund... er du sikker at du trenger mp3? bare lurer siden det er så få som har det innebygd... det er trots alt bedre kvalitet på en "vanlig" mp3 spiller... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 det hadde vore kjekt med mp3 og blåtann men kas andre mobiler har du og fåreslå vist dei ikkje har dei fuskjonane Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 *grin* unskyld at jeg spør en gang til; trenger du bluetooth? du vet hva d er ja? Hvis du ikke er 100 % avhengig har jeg noen tips; 1 i hvert "segment" felles for alle er JAVA,FARGESKJERM,MMS,GODT MED MINNE (nesten da ),VideoFOTO evt. KAMERA... link til en review under alle (eller specsene, til de jeg ikke fant review på) Pda telefon: Sony Ericsson p900, oppfølgeren til p800, blir sikkert bedre :nice: nytt troneskifte :nice: har video,buetooth og mp3 Mellomting imellom pdafon og mobil: Sx1 Sx1 har bare 1 hovedkonkurent; 6600 men siemensen er raskere og bedre på noen områder... har video,bluetooth og mp3 Motetelefon/klapptelefon: Samsung E700, har godt kamera, mye minne og er liten, mye bedre en hovedkonkurenten på mange områder.... mangler kun bluetooth.. har selv kjøpt en (kommer om 1-2 uker)... har en slags video funksjon; 15 bilder blir tatt rett etter hverandre... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 er ikkje 100% avhengiv av blåtann det står på dangaard at samsung e700 ska komme ut i oktober lurer litt på den sjølv. 15bilder eg trur det skule tilsvare 3 sekvidio ikkje mykje. men det er bra kamra og minne på tlfen men minus ikkje blåtann og mp3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå