gnistr Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Hei! Ble nødt til å legge inn XP på nytt og fikk deretter problem med at musen låser seg når den ikke har vært i bruk endel minutter. Jeg må deretter boote for å komme igang igjen. Hvis jeg jobber med den oppstår ikke problemet. Har Logitech Cordless Mouseman Optical. Er det noen som har kjennskap til hva som kan være årsaken? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 har du lagt inn driverene til musen ? visst det, prøv å avinstaller de. Lenke til kommentar
gnistr Skrevet 25. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2003 Har lagt inn og fjernet drivere flere ganger uten at det har noen innvirkning. Problemet har ikke noe med skjermsparer å gjøre og det er ikke virus på maskinen. Lenke til kommentar
gnistr Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 De er på topp. Når jeg booter fungerer musa ok igjen inntil den ikke har vært i bruk endel minutter. Den gamle musa som ikke er trådløs fungerer også helt perfekt. Lenke til kommentar
iNet Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 levere den tilbake og få ny?... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå