Hèxacôres Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Står på den døgnåpne Shell stasjonen i Fauske og finner ut at jeg har mistet kortet mitt. Jeg kan ta ut i post i butikk i morgen tidlig, men skulle gjerne hatt en pakke sigaretter og noe å tygge på nå. Bor egentlig i Fredrikstad og er på Road trip til Tromsø Var kanskje litt uklar ... Kom med 200kr til meg nå, så får du 400 i morgen når post i butikk åpner. Jeg skal sove i bilen ved stasjonen i natt Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Lever klokka di, eller noe i pant... Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Selg kroppen! 1 Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Selg kroppen! Stille seg på hjørnet med rød sløyfe på snurrebassen... Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Stille seg på hjørnet med rød sløyfe på snurrebassen... Tja... mtp. at det er Fauske, så tipper jeg tilbudet er svakt, og etterspørselen stor... burde ikke være umulig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 (endret) Regner med dette prosjektet gikk hardt i dass og fyren satt i bilen og sulta hele natta. Uten røyk. Endret 11. august 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå